سطل آشغال باد بزنی

چهارشنبه 17 مرداد 1397
9:47
معین

سطل آشغال باد بزنی

کلمات:

سطل های زباله- سطل آشغال های باد بزنی- سطل آشغال های باد بزنی پلاستیکی- سطل آشغال

متن:

سطل های زباله با استفاده از کاربردی که دارند برای مکان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی از آن ها نیز به صورت انحصاری بوده و در بعضی مکان ها استفاده می شوند. سطل آشغال های باد بزنی از جمله سطل زباله هایی است که برای مکان های اداری و یا منازل استفاده می شود البته به دو شکل و از دو نوع متفاوت وجود دارند.

بیشتر سطل زباله های باد بزنی که در مکان های عمومی از جمله اداره ها و یا سوپر مارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد از نوع پلاستیک فشرده بوده و حجمی بزرگ تر دارا هستند. این نوع سطل ها به صورت پلاستیک های رنگی هستند که می توان نام سوپر مارکت و یا برند خاصی را نیز روی آن هک کرده و یا به صورت اتیکت نصب کرد. اما نوعی از سطل آشغال های باد بزنی که در منازل و یا مجتمع ها و شرکت ها استفاده می شود استیل است و رنگ توسی دارد و حجم کم تری را دارا است. ویژگی های مثبت این نوع سطل آشغال زیاد است و بهداشتی تر از سطل های دیگر می باشد.

ویژگی های سطل زباله باد بزنی

· مقاوم در برابر فشار، سرما و گرمای آفتاب

· قابلیت جا به جایی به آسانی با استفاده از چرخی که معمولا در زیر آن ها تعبیه می شود.

· همچنین در روی سطل آشغال های باد بزنی پلاستیکی می توان برند شرکت و یا محل مربوطه را نصب نمود تا به عنوان کادر تبلیغاتی نیز به حساب بیاید.

· به راحتی می توان از آن برای زباله های تر و خشک استفاده نمود.

· می توان بدون لمس درب به راحتی آشغال را به درون سطل انداخت.

· تا حد متوسطی نیز از ورود حشرات موذی به درون سطل جلوگیری می شود.

· در حجم های گوناگون با توجه به مکان مورد استفاده ساخته می شود.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]