سطل آشغال های پدالی فلزی

چهارشنبه 17 مرداد 1397
9:51
معین

سطل آشغال های پدالی فلزی

کلمات:

سطل آشغال های پدالی- سطل آشغال های پدالی فلزی- سطل آشغال- سطل زباله ی پدالی

متن:

امروزه سطل آشغال های متنوعی در مکان هایی از جمله منازل، پارک ها، اداره ها و سایر مکان های عمومی وجود داشته و استفاده می شود. یکی از انواع سطل آشغال هایی که به شیوه ای گسترده در سایر مکان های نام برده شده استفاده می شود سطل آشغال های پدالی است. سطل آشغال های پدالی به دلیل کاربرد نسبتا زیاد و همچنین مزایای زیادی که دارند در بسیاری از منزل ها نیز استفاده می شوند چرا که از قیمت نسبتا مناسبی نیز برخوردار هستند. در این متن به بررسی و معرفی سطل زباله ی پدالی از نوع فلزی می پردازیم.

سطل آشغال های پدالی فلزی

این نوع سطل زباله در دو نوع فلزی و پلاستیکی در بازار موجود است که نوع پلاستیکی آن نیز به نوبه ی خود استفاده ی زیادی دارد. بیشتر سطل آشغال های پدالی فلزی در منازل و یا اداره ها و همچنین مکان های پر رفت و آمد استفاده می شوند. جنس سطل آشغال های پدالی فلزی از جنس استیل می باشد و ویژگی های مثبت زیادی دارد که در ادامه به تعدادی از این ویژگی ها اشاره خواهد شد.

ویژگی سطل آشغال های پدالی فلزی

· همان طور که از نام این نوع سطل زباله ها پیدا است در قسمت پائینی آن ها پدالی قرار دارد که با فشردن پا درب سطل باز شده و می توان آشغال را در آن انداخت.

· پدال موجود در این نوع سطل های آشغال باعث می شود که دیگر نیازی به لمس درب با دست برای انداختن زباله نبوده و به راحتی با فشردن پا بر روی پدال درب باز شود.

· تخلیه ی زباله از سطل های پدالی فلزی به راحتی امکان پذیر است.

· به دلیل بسته شدن کامل درب پس از برداشتن پا از روی پدال امکان خروج بوی نا مطبوع از داخل سطل زباله به حداقل خواهد رسید.

· مانع از رشد حشرات موذی خواهد شد.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]