سطل آشغال های اداری

جمعه 19 مرداد 1397
14:46
معین

سطل آشغال های اداری

کلمات:

سطل های آشغال- سطل آشغال های روزنامه- سطل آشغال های پدالی- سطل آشغال های سیگار- سطل آشغال های بادبزنی

متن:

سطل های آشغال انواع گوناگونی دارند و هر کدام از آن ها بنابر محیطی که قرار است در آن جایگیری شود اشکال و ویژگی های متفاوتی را دارا هستند. به طور مثال انواع خاصی از سطل آشغال ها بیشتر در محیط خانه استفاده می شوند و انواع دیگری از آن ها در اداره ها و مکان های عمومی و یا حتی در سطح شهری از آن ها استفاده می شود. در ادامه به چند سطل زباله که در اداره ها و مکان های عمومی از ان ها استفاده می شود اشاره خواهیم کرد.

انواع سطل زباله هایی که در ادامه استفاده می شوند کدام ها هستند؟

سطل آشغال های روزنامه: معمولا به دلیل این که در اداره ها طیف وسیعی از کاغذ ها استفاده می شود سطل های زباله ی روزنامه استفاده ی بسیار زیادی دارا هستند. این نوع سطل زباله ها مخصوص زباله های خشک بوده و فاقد درب هستند که به شکل فلزی و پلاستیکی وجود دارند و شکل ساده ای نیز دارا هستند.

سطل آشغال های پدالی: از این سطل زباله ها یا در سالن اداره ها و یا در سرویس های بهداشتی آن ها استفاده می شود. شکل آن ها به صورتی است که دارای یک پدال برای فشردن پا به منظور باز شدن درب آن هستند و همچنین درب آن ها تا زاویه ی 90 درجه معمولا باز خواهد شد.

سطل آشغال های سیگار: این نوع سطل آشغال ها استفاده ی زیادی در اداره ها دارند شکل ظاهری این نوع سطل آشغال ها به صورت استوانه ای بوده که دارای یک بریدگی کوچک در قسمت فوقانی و جلویی سطل زباله برای انداختن زباله ها می باشد این نوع سطل از جنس استیل ساخته می شود.

سطل آشغال های بادبزنی: که معمولا به دو نوع پلاستیکی و فلزی ساخته می شود. استفاده از آنها اصولا بهداشتی تر است چرا که درب با فشار کوچکی بدون لمس درب باز می شود.


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]