سطل آشغال استیل

جمعه 19 مرداد 1397
14:48
معین

سطل آشغال استیل

کلمات:

سطل زباله های استیل- سطل آشغال های استیل پدالی- سطل آشغال های استیل باد بزنی- سطل آشغال های پدالی

متن:

سطل های آشغال هایی که در منازل استفاده می شوند معمولا به صورت استیل و یا پلاستیکی می باشند. سطل زباله های استیل معمولا یا به صورت سرویس تهیه و خریداری می شوند و یا به صورت تک. سطل زباله های استیل از جنس و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و دوام بیشتری از سایر سطل های آشغال خواهند داشت. این نوع سطل ها از جنس فلز بوده و طوری طراحی می شوند که استیل رویه ی بیرونی آن با لمس انگشت و یا برخورد هر شی دیگری لک نمی گیرند.

سطل آشغال های استیل اصولا چه ویژگی ها و مزایایی نسبت به سطل زباله های دیگر دارند؟

سطل زباله های استیل امروزه علاوه بر منازل در بسیاری از شرکت ها و مراکز عمومی و یا سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. سطل زباله های استیل معمولا به انواع زیر تهیه و توزیع می شوند و به مصرف می رسند که شامل مدل های زیر هستند:

· سطل آشغال های استیل پدالی: این نوع سطل های زباله از جنس فلز بوده و همان طور که گفته شد طوری ساخته شده اند که فاقد لک گیری به خود هستند. سطل آشغال های پدالی فلزی همانند سطل آشغال های پدالی دیگر دارای یک پدال در قسمت پائینی بوده که با فشردن پا درب آن ها گشوده می شود معمولا تنه ی آن ها نقره ای رنگ و درب آن ها مشکی رنگ است نکته ی مثبت در مورد آن ها جفت شدن کامل درب و عدم خروج بوی زباله از داخل آن است.

· سطل آشغال های استیل باد بزنی: این نوع سطل آشغال های استیل همانند سطل زباله های پدالی دارای تنه ای نقره ای و درب مستطیلی شکل در قسمت فوقانی هستند که درب آن ها به کوچک ترین فشار کنار رفته و می توان زباله را درون آن ها قرار داد.


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]