انواع صندلی پدیکور

جمعه 19 مرداد 1397
14:50
معین

انواع صندلی پدیکور

کلمات:

پدیکور- صندلی های پدیکور- صندلی پدیکور مبله- صندلی پدیکور دوش دار

متن:

پدیکور به سوهان کشی و طراحی ناخن های پا گفته می شود. این عمل معمولا توسط آرایشگر و در آرایشگاه انجام می گیرد. انجام عمل پدیکور اصولا باید بر روی صندلی های مخصوص که به آن ها صندلی پدیکور گفته می شود انجام می گیرد. صندلی های پدیکور از نظر کار کرد و عملکردی که ممکن است هر یک داشته باشند با یک دیگر از جهات مختلف متفاوت می باشد. اما هر یک از این صندلی ها می بایست دارای استاندارد های لازم و همین طور عملکرد های لازم برای انجام عمل پدیکور باشند. صندلی های پدیکور دارای انواع زیادی هستند در ادامه ی متن به انواع این نوع صندلی ها اشاره خواهیم کرد.

انواع صندلی پدیکور از نظر شکل ظاهری

صندلی پدیکور مبله: این نوع صندلی پدیکور به صورت تک نفره بوده و همانند مبل هستند. تفاوت آن با مبل های معمولی در این است که دارای یک قسمت متصل شده برای جای گیری و طراحی ناخن های پا بوده که دارای یک بر آمدگی می باشد.

صندلی لوکس پدیکور: این نوع صندلی ها همانند صندلی های مبله به صورت سه نفره بوده و همانند کاناپه هستند. در پایین صندلی های لوکس پدیکور قسمتی همانند وان حمام و یا رو شویی قرار دارد که پا در آن قرار گرفته و عملیات لازم بر روی آن ها انجام خواهد گرفت.

صندلی پدیکور دوش دار: این نوع صندلی نیز همانند دو صندلی قبلی است اما بیشتر شکل صندلی دارد و شباهت کم تری به کاناپه دارد. این نوع می تواند حاوی یک صندلی و یا دو صندلی باشد همچنین دارای یک دوش در قسمت بالای وان که در قسمت پایین قرار گرفته است می باشد تا شست و شو های لازم بر روی پا انجام گیرد. البته بیشتر صندلی های پدیکور دارای این دوش هستند. این نوع صندلی پدیکور در واقع صندلی کامل برای انجام عمل پدیکور می باشد.


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]