صندلی جکوزی ماساژ پدیکور

جمعه 19 مرداد 1397
14:51
معین

صندلی جکوزی ماساژ پدیکور

کلمات:

صندلی جکوزی ماساژ پدیکور- پدیکور- عمل پدیکور

متن:

ممک است عده ای در کنار عمل پدیکور که برای زیبا سازی ناخن انجام می شود خواهان ماساژ نیز باشند. برای این امر لازم نیست که فرد دو صندلی جدا تهیه نماید در حال حاضر در بازار صندلی هایی موجود است که هم امکان انجام ماساژ را داشته و هم می توان با آن ها عمل پدیکور یا زیبا سازی ناخن را انجام داد. این نوع صندلی ها به نام صندلی جکوزی ماساژ پدیکور شناخته می شوند. در ادامه در مورد این صندلی توضیحات بیشتری در اختیارتان خواهیم گذاشت.

صندلی جکوزی ماساژ پدیکور

دست و پا قسمت های مهم بدن هستند که دائما در حال کار بوده و بیشتر مواقع احتیاج به ماساژ دارند. صندلی های ماساژور به همراه جکوزی آب گرم علاوه بر باز شدن عروق و لطافت پوست به پدیکوریست این امکان را می دهد تا امراض و درد های مختلف پا را با ماساژ آرام ساخته و در صورت تمایل به اصلاح ناخن ها بپردازد.

این نوع صندلی شاید کمی از نظر شکل ظاهری با صندلی هایی که فقط مخصوص عمل پدیکور هستند متفاوت باشد. صندلی های جکوزی ماساژ پدیکور به صورتی هستند قسمت بالایی آن ها شبیه به صندلی های معمولی می باشد که دارای یک رو کش چرمی است در اطراف این صندلی دو دسته ی چرمی دیگر تعبیه شده است که اصولا برای راحتی مشتری گذاشته می شود. در قسمت پایین این صندلی درست چسبیده به آن یک بخش چرمی دیگر به شکل صاف و کمی مایل به پایین تعبیه شده است که در روی آن قسمتی استوانه ای مانند برای گذاشتن پا و پدیکور ایجاد شده است. در کنار صندلی آن نیز دسته ای برای تنظیم صندلی از حالت نشسته به خوابیده و یا بر عکس نیز تعبیه شده است. این صندلی در واقع دو کاره بوده و می توان به وسیله ی آن هم عمل پدیکور و هم ماساژ پا را انجام داد.


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]