ابعاد میز و صندلی ناخن

جمعه 19 مرداد 1397
14:52
معین

َ

ابعاد میز و صندلی ناخن

کلمات:

صندلی ناخن- میز ها و صندلی های ناخن- مانیکور- میز ناخن

متن:

امروزه با توجه به رونق گرفتن کاشت ناخن و دیزاین و اصلاح آن میز و صندلی ناخن از وسایل بسیار ضروری در آرایشگاه ها بوده و می بایست در هر آرایشگاهی که خدمات ناخن در آن انجام می گیرد وجود داشته باشد. بنابراین صندلی ناخن از ابزار های ضروری در آرایشگاه های زنانه محسوب می شود. میز ها و صندلی های ناخن که میز و صندلی ناخن کار یا مانیکور نیز نامیده می شود به گونه ای طراحی می شود که شامل یک میز و صندلی جدا گانه بوده و بین مشتری و فردی که کار ناخن را انجام می دهد فاصله ای مناسب ایجاد شده و هر دو در محیطی راحت به کار خود می پردازند.

ابعاد میز و صندلی ناخن کار می بایست به چه صورتی باشد؟

از آن جایی که کار طراحی و دیزاین و یا کاشت ناخن کاری ظریف و نیازمند دقت بالایی می باشد بنابراین طراحی و ابعاد آن باید بسیار با دقت انجام گیرد. یک میز و صندلی مناسب برای کار ناخن باید دارای ابعادی باشد که فاصله ی زیادی بین مشتری و ناخن کار ایجاد نشود. یعنی فضای رویی میز ناخن کار باید ابعادی داشته باشد که فاصله ی مناسب رعایت شود. از طرفی ارتفاع میز از زمین امری مهم بوده و باید در حد استاندارد باشد یعنی به گونه ای نباشد که ارتفاع بالاتری از صندلی داشته باشد در غیر این صورت ممکن است مشتری و ناخن کار احساس راحتی نداشته باشند. میز و صندلی های ناخن نیز در انواع گوناگونی وجود دارند اما در همه ی انواع میز و صندلی جدا از یک دیگرند میزی که برای ناخن انتخاب می شود می تواند به صورت یک میز ناخن ساده و یا دارای قفسه ها و کشو هایی برای جای گیری ابزار و لوازم ناخن باشد. از آن جایی که لوازم مورد نیاز برای ناخن زیاد است این نوع میز می تواند انتخاب عالی برای کار ناخن باشد.


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]