انواع میز و صندلی ناخن

جمعه 19 مرداد 1397
14:52
معین

انواع میز و صندلی ناخن

کلمات:

میز و صندلی ناخن- صندلی ناخن- انواع میز و صندلی ناخن کار - میز ناخن

متن:

افرادی که کار ناخن و مانیکور را انجام می دهند باید حتما از میز و صندلی ناخن مناسبی استفاده نمایند و انواع میز های ناخن را بشناسند. از آن جایی که کار ناخن نیازمند دقت بالایی است و امری است که به طور مداوم به صورت نشسته انجام می شود از این رو باید میزی و صندلی که برای این کار انتخاب می شود مناسب باشد. در غیر این صورت می تواند برای فردی که کار ناخن را انجام می دهد مشکلات جسمانی از جمله کمر درد ایجاد نماید در این متن می خواهیم میز ها و صندلی های ناخن را در انواع گوناگون معرفی کنیم.

انواع میز و صندلی ناخن کار

میز و صندلی ناخن کار در انواع متفاوتی وجود دارد. بعضی از ناخن کار ها دارای یک میز و صندلی ساده بوده و از آن ها جهت انجام کار استفاده می کنند. در حالت کلی میز و صندلی ناخن کار به گونه ای است که باید دارای یک میز با ارتفاع متوسط و مناسب شامل کشو و یا طبقه باشد همچنین می بایست شامل یک صندلی استاندارد باشد. صندلی ناخن کار بهتر است از نوع طبی باشد. چرا که بیشتر وقت فردی که امور ناخن را انجام می دهد بر روی آن صندلی می گذرد بنابراین باید به صورت استاندارد بوده و بهتر است از جنس لایه ی چرمی باشد میز آن نیز باید ارتفاع مناسبی داشته باشد.

میز ناخن اصولا در دو نوع کشو دار و یا طبقه دار می باشد و بهتر است از میز ساده استفاده نشود چرا که ابزار ناخن زیاد بوده و در صورت استفاده از میز مناسب که شامل کشور و یا طبقه باشد می توان به طور منظم ابزار را در آن ها جای گذاری نمود. در غیر این صورت ابزار ممکن است گم شوند. از طرفی صندلی ناخن بهتر است از نوعی باشد که تنظیم ارتفاع داشته باشد.


[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]