اجاره صندلی ناخن

جمعه 19 مرداد 1397
14:52
معین


اجاره صندلی ناخن

کلمات:

اجاره ی صندلی ناخن- اجاره ی صندلی در آرایشگاه ها- صندلی ناخن- هزینه ی اجاره صندلی

متن:

بسیاری از افراد در آرایشگاه های خود می توانند کارکنان خود را افزایش داده و قسمتی از وسایل و یا آرایشگاه خود را اجاره دهند. در آرایشگاه ها امروزه به دلیل شمار زیادی از مشتریان ناخن در بسیاری از آرایشگاه ها قسمتی به عنوان ناخن مشخص شده و آرایشگران می توانند با اجاره ی صندلی ناخن این روند را در آرایشگاه خود پیش بگیرند. بنابراین اجاره ی صندلی در آرایشگاه ها برای ناخن رواج زیادی دارد. اما می تواند مشکلات و یا حسن هایی نیز داشته باشد. که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

اجاره صندلی ناخن چه مزایا و معایبی دارد؟

اجاره دادن صندلی ناخن اصولا در آرایشگاهی صورت می گیرد که کارکنان خاصی برای امور ناخن در آن وجود نداشته باشد. از این رو فرد آرایشگر که آرایشگاه را اداره می کند می تواند با اجاره دادن یک قسمت از آرایشگاه و یا اجاره ی صندلی ناخن به فرد ناخن کار این امر را در آرایشگاه ممکن سازد بنابراین می تواند با این کار خدمات آرایشگاه خود را افزایش دهد. از طرفی یک مشکل بزرگی که در اینجا وجود دارد این است که اجاره دادن صندلی ناخن یک کار موقتی می باشد و در واقع غیر قانونی نیز هست بنابراین اگر فرد آرایشگر بسیار تابع قوانین باشد ممکن است این کار را غیر قانونی دانسته و انجام ندهد. همچنین اجاره ی صندلی به ناخن کار تا وقتی می تواند مفید باشد که او در آرایشگاه کار کرده و حضور داشته باشد در غیر این صورت او مشتری های خاص خود راد داشته و ممکن است تا وقتی آن ها به آرایشگاه بیایند که آرایشگرشان در آن جا حضور داشته باشد.

معمولا آرایشگران با اجاره ی صندلی ناخن هزینه ی اجاره صندلی را می توانند به طور ثابت با دریافت کرده و یا درصدی از سود ناخن کار را با توجه به تعداد مشتری ها دریافت نماید.


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]