سرشور مبله

شنبه 20 مرداد 1397
13:05
معین

سرشور مبله

کلمات:

انواع سرشور ها- سرشور های مبله- سرشور های نشسته- صندلی های سرشور مبله

متن:

از انواع سرشور ها که در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار نیز پر کاربرد است سرشور های مبله است. سرشور های مبله با توجه به راحتی و ویژگی های مثبتی که دارند باب میل بسیاری از مشتریان بوده و راحتی مشتری را شامل می شود. از سرشور های مبله هم در آرایشگاه های مردانه و هم در آرایشگاه های زنانه استفاده می گردد. در ادامه ی متن در مورد ویژگی های مثبت این سرشور و همچنین شکل ظاهری آن توضیحاتی خواهیم داد.

سرشور مبله چه ویژگی هایی دارد؟

سرشور های مبله که از نوع سرشور های نشسته هستند ظاهری چرم مانند داشته که رویه ی بیرونی آن ها نیز از جنس چرم است. این نوع سرشور ها همانند بسیار از سرشور های دیگر شامل یک کاسه ی متصل به صندلی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان موارد زیر را نام برد:

· جنس بدنه ی سرشور های مبله از فلز استیل بوده و بسیار با استحکام هستند.

· رویه ی بیرونی و پوشش دهنده ی سرشور های مبله از جنس چرم سرد می باشد.

· در قسمت پایین بسیاری از سرشور های مبله یک قسمت به عنوان تکیه دهنده ی پا در نظر گرفته شده است که برای راحتی مشتری تعبیه شده است. در واقع این صندلی سرشور ها به صورت سه تکه هستند.

· قسمت نشیمنگاه های صندلی های سرشور مبله از جنس چرم فشرده شده بوده و باعث راحتی فرد در هنگام نشستن می شوند.

· همچنین بسیاری از صندلی های سرشور دارای شیر آلات با دوام هستند.

· کاسه ی سرشور های مبله معمولا به صورتی طراحی می شوند که با سر مشتری قابل تنظیم بوده و دارای زاویه ی تنظیمی با قد مشتری است.

· این سرشور ها همچنین شامل دسته هایی برای تکیه ی دست مشتری و تکیه گاهی برای قرار گیری گردن مشتری هستند.


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]