انواع سرشور ها

شنبه 20 مرداد 1397
13:05
معین

انواع سرشور ها

کلمات:

بهترین نوع سرشور ها- سرشور- سرشور های مبله- سرشور های نشسته- سرشور های متحرک

متن:

یکی از لوازم مورد نیاز در آرایشگاه ها که استفاده ی زیادی دارند سرشور ها هستند. سرشور ها وسیله ای هستند که به منظور شست و شوی سر پس از رنگ و یا در مواردی کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرند. سرشور ها دارای انواع مختلفی هستند. بهترین نوع سرشور ها سرشور هایی هستند که دارای امکانات بهتری باشند که در ادامه به بهترین نوع سرشور و انواع آن ها اشاره خواهیم کرد.

انواع سرشور ها

سرشور ها با توجه به امکاناتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. انواع سرشور ها به صورت زیر می باشند:

سرشور های نشسته: بیشتر سرشور ها حالت نشسته دارند. منظور از سرشور های نشسته سرشور هایی هستند که حالت مبله داشته و یا به صورت صندلی هستند. سرشور های نشسته از نوع چرمی می باشند یعنی لایه ی رویی آن ها از جنس چرم سرد می باشد. این نوع پوشش موجب می شود تا فردی که روی آن ها قرار می گیرد احساس راحتی کرده و خسته نشود.

سرشور های مبله : سرشور های دیگری که استفاده ی فراوانی در آرایشگاه دارند سرشور های مبله هستند که از نوع سرشور های نشسته بوده و شباهت زیادی به آن ها دارند. سرشور های مبله دقیقا به صورت مبل می باشد. لایه ی رویی آن ها نیز چرمی است. این سرشور ها دارای یک تکیه گاه برای گردن و یک تکیه گاه برای پا می باشند که هر دو از نوعی تهیه شده اند که اجازه ی خستگی به مشتری را نمی دهند.

سرشور های متحرک: این نوع سرشور ها با دیگر سرشور ها اندکی متفاوت هستند و یک تفاوت عمده ی آن ها با سرشور های دیگر متحرک بودن کاسه ی شست و شوی سر آن ها است. این سرشور ها بهترین سرشور هایی هستند که می توان در آرایشگاه استفاده نمود . چرا که این ویژگی موجب راحتی آرایشگر در شست و شوی سر می شود.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]