بهترین نوع سرشور

شنبه 20 مرداد 1397
13:06
معین

بهترین نوع سرشور

کلمات:

سرشور ها- بهترین سرشور- انواع سرشور ها- سرشور های متحرک

متن:

سرشور ها انواع متفاوتی دارند. سرشور یکی از لوازم اصلی در آرایشگاه ها است. در واقع وجود سرشور در آرایشگاه ها موجب راحتی شخص آرایشگر و مشتری خواهد شد. بهترین نوع سرشور به سرشوری گفته می شود که دارای امکانات بیشتری از دیگر سرشور ها باشد. و همچنین دارای قیمت مناسبی باشد. در ادامه به سرشوری اشاره می کنیم که امکانات خوبی داشته و به عنوان بهترین سرشور معرفی می شود.

بهترین نوع سرشور کدام است؟

همان طور که گفته شد سرشور ها انواع گوناگونی دارند یکی از انواع سرشور ها سرشور های متحرک هستند. سرشور های متحرک از آن جهت به بهترین سرشور معروف هستند که امکانات زیاد تری نسبت به انواع دیگر دارند. خصوصیات این نوع سرشور ها در زیر آورده شده است:

· سرشور های متحرک شامل یک نوع لایه ی چرمی بوده که از جنس چرم سرد است و در راحتی مشتری بسیار تاثیر گذار است.

· جنس درونی سرشور های متحرک از نوع فلز استیل است و دارای مقاومت بالایی است.

· کاسه ی سرشور های متحرک همان طور که از نامشان پیداست دارای حرکت است و همین ویژگی آن را از دیگر سرشور ها متفاوت کرده است. امکان ایجاد حرکت در آن ها علت اصلی خریداری سرشور های متحرک است.

· قسمت بالایی این سرشور ها در ناحیه ای که گردن قرار می گیرد شامل یک تکیه گاه برای گردن بوده که به منظور عدم خستگی و فشار به ناحیه ی گردن در حین شست و شو تعبیه شده است.

· در بعضی از این سرشور ها یک قسمت نیز به عنوان تکیه گاه پا تعبیه شده است که در این حالت صندلی سه تیکه می باشد.

در حالت کلی استفاده از سرشور های متحرک به دلیل تحرکی که در قسمت کاسه ی شست و شو دارد می تواند بهترین گزینه برای آرایشگاه ها باشد. این نوع سرشور ها از سرشور های دیگر به دلیل تحرک بهتر است.


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]