آرایشگاهی

دوشنبه 22 مرداد 1397
11:58
معین

آرایشگاهی :

در جوامع امروزی به دلیل حجم انبوه تولیدات و ملزومات زندگی شکل و نحوه ی فروش هم تغییر کرده و تعاملات تجاری صورت دیگری به خود گرفته است , در این بین فروشگاه های اینترنتی با فروش انواع محصولات شروع به کار نموده و در مدت زمان کوتاهی هم سهم زیادی از بازار فروش محصولات را به خود اختصاص داده اند .

یکی از این فروشگاه های اینترنتی , فروشگاه خوگر است . در این مجموعه کسب و کار سنتی جای خود را به فروشگاه اینترنتی و فعالیت های تجاری امروزی داده است .

با تنوع محصولات فروشگاه اینترنتی خوگر شما به راحتی قادر خواهید بود که هریک از ملزومات و وسایل مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه فرمایید .

محصولات فروشگاه اینترنتی خوگر

در این مقاله قصد داریم به شرح لوازم و وسایل مورد نیاز یک آرایشگاه یپردازیم که در فروشگاه اینترنتی خوگر به فروش می رسد .

پوسته و محیط داخلی هر مجموعه ای در دید عموم واقع می شود پس نوع اسباب و وسایل و چیدمان محیط بسیار مهم است , نوع فضای آرایشگاه هم تاثیر زیادی در ذهن مشتریان خواهد داشت پس لازم است به عناصر اصلی چیدمان که همان صندلی ها و به طور کلی مبلمان است توجه ویژه شود .

تخت آرایشگاهی

تخت آرایشگاه تا حد زیادی در زیبایی و ظاهر آرایشگاه تاثیر گذار است , منظور از تخت آرایشگاه تخت های ماساژ و تخت اپلاسیون است که هر سالن زیبایی باید از آن برخوردار باشد .

· تخت اپیلاسیون

برخی سالن های زیبایی علاوه بر کار آرایشگری خدماتی چون اپلاسیون هم به مشتریان خود ارائه می دهند , تخت اپلاسیون در این سالن ها مورد نیاز است که تعداد و نوع آن ها بر اساس خواست و سلیقه و نوع نیاز مشتری تعیین می شود .

علاوه بر ظاهر , ارگونومی و راحتی این تخت ها هم بسیار مهم است و فرد با دراز کشیدن بر روی آن باید احساس راحتی کند علی الخصوص که اگر تخت به منظور ماساژ تهیه شده باشد . پس به هنگام خرید علاوه بر تنوع و زیبایی ظاهری تخت باید نوع بدنه و ارگونومی تخت هم توجه شود .

· تخت ماساژ

تخت ماساژ نیز در اتاق ماساژ قرار داده می شود , نوع این تخت با تخت های اپیلاسیون متفاوت است . در تخت ماساژ موتورهایی با قابلیت تنظیم تخت به صندلی و ماساژ تعبیه شده است و فرد با دراز کشیدن بر روی آن می تواند در جهات مختلف احساس راحتی کند . تخت ماساژ می تواند جزو لوازم مهم یک آرایشگاه باشد که در انواع و مدل های مختلفی تولید می شود .

صندلی آرایشگاهی

صندلی های آرایشگاهی با توجه به نوع محیط آرایشگاه و فضای داخلی آن انتخاب می شود . صندلی کوپ , صندلی اصلاح و میکاپ , صندلی سشوار و صندلی انتظار جزو مبلمان ضروری و مهم یک آرایشگاه هستند .

· صندلی کودک

صندلی آرایشگاهی کودک نیز یکی از انواع صندلی هایی ست که در برخی آرایشگاه ها قرار داده می شود , اغلب کودکان ترس از آرایشگاه دارند و به هنگام کوتاهی مو بی طاقتی و گریه می کنند در این موارد استفاده از صندلی کودک بهترین انتخاب است .

نوع رنگبندی صندلی آرایشگاهی بایستی با دکوراسیون محیط هم خوانی داشته باشد و از نظر زیبایی هم از ظاهر مناسبی برخوردار باشد , ارگونومی در صندلی های آرایشگاه هم بسیار مهم است .

· صندلی کپ

یکی دیگر از انواع صندلی هایی که در آرایشگاه کاربرد دارد صندلی کپ و کوتاهی است که در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند , وجود صندلی کپ در هر آرایشگاهی ضروری است و به جهت کوتاهی مو مورد استفاده قرار گرفته می شود .

صندلی های کپ و کوتاهی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و جک هایی بدین منظور در آن ها تعبیه شده است تا آرایشگر خسته نشود و بتواند با دقت بالایی روی کار تمرکز کند .

هر کدام از صندلی های آرایشگاه خصوصیات و ویژگی های مختص خود را دارند برخی پایه های فولادی و مقاوم تری داشته و برخی جنس فوم و روکش متفاوتی دارند , که این به نوع کاربری صندلی بستگی دارد .

· صندلی انتظار

به منظور رفاه حال مشتریان لازم است در قسمت هایی از آرایشگاه صندلی هایی قرار داده شود تا افراد به هنگام انتظار بر روی آن ها بنشینند . صندلی های انتظار نوع ساده تری از انواع صندلی های یک آرایشگاه هستند که بر اساس متراژ آرایشگاه تعداد و نوع آن ها انتخاب می شود .

ظاهر هر کدام از انواع صندلی ها با هم متفاوت است و این به دلیل نوع کاربری هر یک از این تجهیزات است .

میز آرایشگاهی

یک آرایشگاه علاوه بر صندلی به میز هم احتیاج دارد . میز مدیریت , میز مانیکور و سایر میز هایی که حتما تا به حال در سالن های زیبایی دیده اید .

· میز مدیریت

نوع و ظاهر این نوع میز ها اهمیت زیادی دارد و باید بر اساس دیزاین و طراحی داخلی آرایشگاه تهیه شود , میز مدیریت در یک قسمت از آرایشگاه قرار داده می شود و نوع و مدل آن نشان دهنده ی پرستیژ محیط کار است .

· میز مانیکور

میز ناخن که در یک اتاق و قسمت جداگانه قرار داده می شود و به جهت انجام اموری چون مانیکور و پدیکور مورد استفاده قرار گرفته می شود . سالن های زیبایی که در زمینه ی ناخن فعالیت می کنند می تواند انواع میز مانیکور را از فروشگاه اینترنتی خوگر تهیه کنند .

تمامی موارد گفته شده در بالا از سطل زباله یک آرایشگاه گرفته تا انواع و اقسام میز ها و صندلی ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند , تمامی این تجهیزات و کالاها را می توانید از فروشگاه اینترنتی خوگر با قیمت مناسب تهیه فرمایید .

محصولات این فروشگاه با کیفیت بالایی به فروش می رسند و این در حالی است که قیمت آن ها در مقایسه با فروشگاه های دیگر بسیار به صرفه و اقتصادی است , شما با صرف هزینه ی نه چندان بالایی می توانید هر آنچه که مورد نیازتان است را از این مجموعه تهیه کنید بدون اینکه نگران عدم کیفیت کالاها باشید .


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]