طراحی داخلی آشپزخانه

دوشنبه 22 مرداد 1397
12:01
معین

طراحی داخلی آشپزخانه

در کنار اهمیتی که طراحی داخلی ساختمان ها و به خصوص منازل در دوره ی کنونی دارند ، اهمیت طراحی داخلی آشپزخانه را نمی توان انکار نمود .چرا که علاوه بر بانوی خانه که مدت زمان زیادی را در این محل سپری می کند ؛ افراد دیگر نیز اوقاتی از روزشان را حتما در این محیط قرار می گیرند و به همین دلیل آشپزخانه ها را بایستی محلی مناسب برای منازل در نظر گرفت .

معمولا آشپزخانه ها را در محیطی رو به سالن های پذیرایی منازل طراحی می نمایند و به همین علت تناسب و رعایت استاندارد ها در طراحی آن ، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .

نکات مهم در طراحی داخلی آشپزخانه :

یکی از نکات کلیدی در طراحی داخلی آشپزخانه ؛ رعایت تناسب و ارتباط آن با محیط پیرامون می باشد. درست است که متراژ منازل در حال حاضر بسیار کم شده است اما ما نمی توانین و نباید به بهانه ی داشتن فضایی گسترده تر در سایر قسمت ها ؛ فضای مناسب برای آشپزخانه را از بین ببریم و یا اصطلاحا آن را بیش از حد معمول کوچک نماییم .

یکی از مهم ترین باید هایی که در طراحی داخلی آشپزخانه ها بایستی به آن ها پرداخته شود این است که ، امکان دسترسی آسان به ابزار و وسیله ها را فراهم کرده و نیز محیط مناسبی را برای گذراندن ساعاتی که در آن جا هستیم به وجود بیاوریم .

یکی از راه کار های مناسب برای ایجاد چنین فضاهایی این است که در آشپزخانه ها از انواع رنگ هایی که با سایر بخش ها تناسب دارد استفاده نماییم و متریالی خاص را در دکوراسیون آن استفاده کنیم .

به عنوان مثال استفاده از رنگ های تیره و خنثی در کنار یکدیگر و یا استفاده از کابینت های ویترینی و یا حتی کاربرد وسیله های تک رنگ در این فضا ؛ می تواند از ایده های زیبا سازی در آشپزخانه ها باشد .


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]