طراحی داخلی اتاق خواب

سه شنبه 23 مرداد 1397
12:25
معین

طراحی داخلی اتاق خواب

اصولی که در طراحی و معماری ساختمان ها باید رعایت شود را یک فرد متخصص که دوره های اموزشی طی کرده است ، می داند . بنابراین برای ساخت و ساز در ساختمان ها و ایجاد تغییرات ساختاری در محیط های کاتری و زندگی مان ع بهتر است که از تخصص این افراد بهره مند شویم . چرا که در این صورت است که می توانیم ضمن داشتن فضایی مدرن و زیبا ، از میزان متراژی که در اختیار داریم ، بهترین و الضولی ترین استفاده را بنماییم .

اتاق خواب یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش های یک خانه می باشد که تاثیر زیادی بر آرامش و سلامت روحی افراد دارد که معمولا مدت زمان زیادی از تایم روزانه نیز در آن جا سپری می شود .

باید های طراحی داخلی اتاق خواب :

بنابر این توضیحات ؛ در طراحی داخلی اتاق خواب باید دقت داشته باشیم که محیطی به دور از هر گونه سر و صدا و شلوغی را که دارای نور مناسب و تهویه ی مطبوع می باشد را انتخاب کنیم .

همچنین یکی از راه هایی که در ایجاد آرامش در محیط خواب کمک می کند ؛ این است که در ساختار آن از قفسه ها و مکان هایی برای جمع کردن وسایل اضافی از آن جا استفاده کرده و میزان وسیله هایی که در محیط اتاق وجود دارد و اصطلاحا باعث شلوغ شدن آن جا می شود را ؛ به حدااقل ممکن برسانیم .

همان گونه که در فوق اشاره شد ؛ میزان نوری که به اتاق خواب می رسد بسیار مهم است . به عبارت ساده تر ؛ این فضا باید در جایی طراحی و ساخته شود که نه آن قدر میزان نورگیری بالایی داشته باشد که باعث آزار و ایجاد اختلال در استراحت و خواب افراد باشد و نه در نقطه ی تاریک منزل قرار بگیرد و خاصیت آرامش بخشی اش را از دست بدهد .

همچنین استفاده از درب و پنجره هایی متناسب در ساخت این مکان ، بسیار مهم است .


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]