نکاتی در چیدمان منزل

سه شنبه 23 مرداد 1397
12:25
معین

نکاتی در چیدمان منزل :

همه ی ما به این که فضایی شاداب و آرامش بخش یرای زندگی داشته یباشیم ، نیازمندیم . شاید در اطرافطان دیده باشید که افرادی با حداقل هزینه و فضاهایی که در اختیار دارند ، دیزاین منزلشان را به گونه ای تعریف می کنند که جذابت داشته باشد .

در طی این مقاله چند راه اثر گذار در جهت چیدمان بهینه و جذاب منزل را برای شما عنوان می نماییم .

نکات کلیدی چیدمان منزل :

استفاده از راهنما برای چیدن : فرد متخصص در این راه می تواد بر اساس تجربیه و دانشی که دارد ، شما را برای چیدمانی بهتر یاری برساند .

ایجاد هماهنگی میان وسیله ها : به این معنا که نمیتوان از چیدن قفسه ی کتاب و صندلی کوچک و یا یک لوستر بزرگ در اتاق ، نتیجه ی مطلوبی گرفت .

تغییر وسایل : حتی الامکان سعی کنید که وسایلتان با یکدیگر هماهنگ باشد و در غیر این صورت از آن ها در فضاهای بزرگ و متراژ های گسترده تر استفاده نمایید .

استفاده از لامپ : سعی کنید که در طراحی کابینت ها از لامپ هایی با نورهای مختلف استفاده نمایید و از این طریق نوجه دید را به آن محل جلب نمایید .

رعایت مقیاس در چجیدن وسیله ها : خریدن وسایلی که در مغازه ها جلبی توجه می کند ؛ لزوما نمی تواند برای منزل شما نیز چنین باشد . چرا که ممکناست مثلا نسبت به فضای در اختیار شما ؛ بسیار کوچکتر و یا بزرگ تر باشد .

وسایل اضافی را حذف کنید : ضرورتی ندارد که تمام فضایتان را پر از وسیله کنید . بلکه چیدن تنها چند قلم وسیله ی با کیفیت مناسب با فضای کاری تان ، جلب توجه بیشتری را ایجاد می نماید .

تنظیم فرش با وسیله ها : بهترین راه این است که میزان پایه های جاویی مبل را بر روی فرش ها قرار دهید و در اتاق خواب نیز فرش کامل پهن نمایید .


[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]