تاثیر رنگ در چیدمان منزل

سه شنبه 23 مرداد 1397
12:26
معین

تاثیر رنگ در چیدمان منزل :

همه ی ما به وضوح این مهم را دریافته ایم که رنگ ها می توانند تاثیر زیادی را بر روی حس ذهنتی و بصری ما داشته باشند و این قدرت را دارند که محیطی بسته و دلگیر و یا شاد و امن را در منزل همای ما ایجاد نمایند .

در زمان فعلی متراژ بسیاری از منازل کاهش یافته است و بنابراین باید در تلاش بود که با استفاده از رنگ های درست و مطابق ودر چیدمان منزل ، این محیط ها را اصطلاحا دلباز تر جلوه دهیم .

در ایام کنونی سبک چیدمان منازل از حالت کلاسیک به سبک مدرن تمایل پیدا کرده است و به همین دلیل قدرت مناور بر روی رنگ وسیله ها نیز بیشتر شده است و می توانیم با دقت در رنگ ها ؛ با صرف هزینه ای کمتر از سبک کلاسی ک ؛ فضایی شیک و مدرن داشته باشیم و جذابیت در دید ایجاد نماییم .

رنگ های اصلی رنگ آبی زرد و قرمز هستند و از ترکیب آن ها می توان بسیاری از رنگ های دیگر را نیز به وجود آورد و آن ها را به صورت ترکیبی و متناسب در دیوارها و چیدمان منازل به کار گرفت.

در ادامه ی مطلب راه کارهای به کار گیری رنگ در چیدمان منازل را بیان می کنیم .

چگونگی استفاده از رنگ در چیدمان منازل :

همان گوتنه که همه ی ما می دانیم . استفاده از رنگ ها با ایجاد تصور ذهنی و عینی برای افراد ، می تواند در بزرگ تر یا کوچکتر به نظر رسیدن فضا و محیطمان تاثیر بسزایی داشته باشد . از این رو شما را با نحوه ی درست انتخاب رنگ در چیدمان منزل آشنا می کنیم .

الگوی تک رنگ : بهترین راه این است که از یک رنگ خاص برای وسیله ها و دیوارها به عنوان تک رنگ بهره ببریم .

ایجاد کنتراست : در حالتی که مایل به استفاده از الگوی تک رنگ نباشیم ؛ بهترین راه ایجاد کنتراست رنگی است . به این معنا که می توان از دو رنگ متضاد در چبیدمان وسیله ها بهره ببریم .

الگوی رنگ های مشابه : افرادی هستند که متمایل به استفاده از طیف رنگی در خانه هایشان می باشند .بنابراین ، این افراد بایستی مثلا در تکمیل رنگ سبز ، از رنگ های زیتونی سدری یشمی و ... نیز استفاده نمایند .


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]