اشتباهات فنگ شویی در چیدمان منازل

سه شنبه 23 مرداد 1397
12:28
معین

اشتباهات فنگ شویی در چیدمان منازل :

اصطلاح فنگ شویی به معنای ایجا تعادل و توازن در چیدمان هاست که در بسیاری از خانه ها یک سری نکات ریز ، باعث به هم ریختن این توازن شده و زیبایی دکوراسیون و چیدمان منازل را سلب می نماید .

اشتباهات رایچ فنگ شویی :

1. استفاده از عکس های خانوادگی در اتاق خواب : به دلیل خصوصی بودن اتاق خواب برای شما و همسرتان ؛ سعی کنید این عکس ها {خانوادگی ها} را در محلی غیر از اتاق خواب خودتان استفاده نمایید .

2. قرار دادن آینه مقابل درب ورودی : قرار دادن آینه در مقابل درب باعث می شود که انرژی مثبت در خانه به وسیله ی آیینه به بیرون منتقل شود .

3. استفاده از تلوزیون در اتاق خواب : به دلیل اشعه هایی که از از ابزار الکترونیکی ساطع می شود ؛ تاکید فنگ شویی بر این است که به دلیل ایجاد آرامش در اتاق خواب ها هیچ کدام از این ابزار را وارد اتاق نکنیم .

4. کف پوش های متفاوت در خانه : ایجاد تناسب و توازن در فنگ شویی ایجاب می کند که برای تمامی قسمت های خانه از کف پوش هایی با رنگ و جنس یکسان استفاده شود .

5. استفاده از رنگ های خنثی : استفاده از این رنگ ها علاوه بر این که انرژی ها را تحلیل می دهد ، باعث زدگی در طول زمان شده و ذهن را خسته می کند . بنابراین بهترین راه برای استفاده از این رنگ ها ؛ ترکیب آن ها با رنگ های گرم در چیدمان منازل می باشد .

استفاده از آکواریوم در آشپزخانه و اتاق غذاخوری ممنوع : در فنگ شویی در این دو مکان باید از عناصر آتش و زمین استفاده کرد و به همین علت استفاده از آکواریوم با وجود این که آب به عنوان عنصری مثبت در فنگ شویی شناخته می شود ، ممنوع شده است .


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]