تخته پاک کن مغناطیسی

شنبه 17 شهريور 1397
14:14
معین

تخته پاک کن مغناطیسی

کلمات:

تخته های وایت برد- تخته پاک کن ها- تخته پاک کن های مغناطیسی- تخته وایت برد های مغناطیسی

متن:

امروزه با توجه به رواج تخته های وایت برد تخته پاک کن های فراوانی نیز برای این تخته ها ساخته شده است. تخته پاک کن در واقع وسیله ای از جنس ابر و یا اسفنج و حتی نمد است که برای پاک سازی تخته های وایت برد از آن ها استفاده می شود. تخته پاک کن ها در ابتدا فقط شامل یک تکه ابر و یا اسفنج بودند امروزه شکل های متداولی از این تخته پاک کن ها در بازار یافت می شود.

تخته پاک کن های مغناطیسی

یکی از انواع تخته پاک کن هایی که امروزه در بازار به صورت فراوانی یافت می شود و استفاده ی گسترده ای نیز از آن ها می شود تخته پاک کن های مغناطیسی است. این تخته پاک کن ها معمولا از ابر و یا نمد ساخته می شوند که نوع ابری آن ها نرم تر از نوع نمدی بوده و حتی بهتر از آن ها نیز هست. در درون تخته پاک کن های مغناطیسی نوعی آهن ربای کوچک جای گذاری شده است که بر روی تخته وایت برد های مغناطیسی می چسبد این کار باعث راحتی فردی می شود که دائما با تخته سر و کار دارد چرا که دیگر نیازی نیست تخته پاک کن را پس از پاک کردن روی میز گذاشت و به راحتی روی تخته قرار می گیرند.

از این تخته پاک کن ها فقط می توان بر روی تخته وایت برد های مغناطیسی استفاده نمود نه تخته وایت برد های معمولی تخته وایت برد های مغناطیسی نیز طوری ساخته می شوند که در زیر آن ها یک لایه آهن ربا کار گذاری شده است تا بتوان تخته پاک کن های مغناطیسی را بر روی آن ها نصب نمود از طرفی از این تخته پاک کن ها می توان برای آموزش حروف نیز استفاده نمود. امروزه حروف های مغناطیسی در بازار وجود دارد که بر روی این تخته ها نصب می شوند.


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]