انواع تجهیزات آموزشی

شنبه 24 شهريور 1397
15:27
معین

انواع تجهیزات آموزشی

کلمات:

ابزار کمک آموزشی- تجهیزات آموزشی- انواع تجهیزات آموزشی- لوازم کمک آموزشی

متن:

امروزه در سیستم آموزشی از وسایل و ابزار کمک آموزشی و آموزشی زیادی استفاده می شود. استفاده از تجهیزات آموزشی به معلمان و والدین و حتی دانش آموزان کمک می کند تا مطالب را بهتر آموزش داده و دانش آموزان نیز بهتر آن ها را درک کنند اما به طور کلی تجهیزات آموزشی به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها تاثیر متفاوت با دیگری و در عین حال مهم در آموزش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان دارند در ادامه ی متن دو دسته از تجهیزات آموزشی را برایتان شرح خواهیم داد.

انواع تجهیزات آموزشی

همان طور که گفته شد دو دسته از عوامل در آموزش افراد نقش به سزایی دارند. دسته ی اول ابزاری است که در محیط آموزشی از آن ها استفاده می شود منظور از این ابزار ممکن است میز و صندلی ها و یا تخته های وایت برد و حتی پروژکتور ها باشند. به طور کلی هر وسیله ای که در مدارس و محیط های آموزشی دیگر از آن ها استفاده می شود را می توان جزو این دسته به حساب آورد در صورتی در محیط آموزشی از ابزار عالی و با کیفیت مطلوب استفاده شود مسلما هم افراد در صورت استفاده از آن ها احساس مطلوب دارند و هم در جذب افراد موثر خواهد بود.

دسته ی دوم از تجهیزات آموزشی شامل لوازمی است که به عنوان لوازم کمک آموزشی از آن ها استفاده می شود. این دسته از لوازم نیز جزو تجهیزات آموزشی هستند که در گروه های سنی مختلف مطابق با سن افراد مورد استفاده قرار می گیرد. لوازم کمک آموزشی بیشتر شامل سی دی ، کتاب های کمکی، تصاویر، شابلون، رسانه ها و یا فلش کارت ها هستند که بیشتر آن ها در کودکان مورد استفاده قرار می گیرند. البته لازم به ذکر است که در گروه بزرگسالان بیشتر از سی دی های آموزشی استفاده می گردد.


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]