انواع لوازم کمک آموزشی در تدریس

يکشنبه 25 شهريور 1397
15:30
معین

انواع لوازم کمک آموزشی در تدریس

کلمات:

ابزار های کمک آموزشی- تجهیزات کمک آموزشی- آموزش جدول ضرب- سی دی های آموزشی

متن:

در سیستم آموزشی امروزه استفاده از لوازم و ابزار های کمک آموزشی بسیار رایج است. از وسایل کمک آموزشی برای تدریس دروس مختلف استفاده می شود. تجهیزات کمک آموزشی در آموزش تاثیر زیادی می گذارد. این لوازم به صورت های گوناگونی ساخته شده اند و دارای انواع مختلفی هستند.

این لوازم در یادگیری کودک بیشترین تاثیر را داشته و روند یادگیری را افزایش می دهد. شاید برایتان سوال باشد که چگونه این اتفاق روی می دهد. باید بگوییم از آن جایی که در روند یادگیری تصاویر و صداها بسیار تاثیر گذار هستند از این رو لوازم کمک آموزشی بر پایه ی تصاویر و شکل های جذاب و همچنین صدا های آهنگ دار ساخته شده اند. از این رو تاثیر بالایی در یادگیری خواهند داشت.

انواع لوازم کمک آموزشی در تدریس

برای تدریس سایر دروس دشوار از جمله ریاضی و یا رو خوانی ابزار گوناگونی در قالب لوازم کمک آموزشی ساخته شده اند. جدول ضرب و چهار عمل اصلی معمولا برای کودکان دشوار است. برای این مباحث و مباحث دیگر از تجهیزات متنوعی می توان استفاده نمود. به طور مثال برای این که معلمان بتوانند جدول ضرب و چهار عمل اصلی را بهتر به دانش آموزان آموزش دهند و دانش آموزان نیز بهتر آن را درک کنند و سریع تر یاد گیرند امروزه فلش کارت هایی که روی آن ها اعداد نوشته شده است در بازار وجود دارند . از طرف دیگر می توان از سی دی های آموزش جدول ضرب استفاده نمود. حروف الفبا نیز یکی از مباحثی است که معمولا کودکان در یادگیری آن اندکی به مشکل بر می خورند بهترین ابزار برای یاد دهی الفبا سی دی های آموزشی هستند. معمولا این سی دی ها طوری طراحی شده اند که حروف را همراه با مثال و شکل به همراه موسیقی آموزش می دهند. این موضوع سبب می شود انگیزه ی یادگیری افزایش یافته و کودک سریع تر مطالب را یاد گیرد.


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]