انواع تجهیزات کتاب خانه

پنجشنبه 29 شهريور 1397
14:40
معین

انواع تجهیزات کتاب خانه

کلمات:

کتاب خانه- انواع تجهیزات کتاب خانه- میز و صندلی کتاب خانه- قفسه های کتاب خانه

متن:

کتاب خانه ها محیط هایی پر رفت و آمد هستند . در واقع کتاب خانه مکانی فرهنگی برای جمع آوری کتاب های متنوع در زمینه های مختلف است که افراد زیادی از آن برای درس خواندن و یا گذراندن اوقات فراغت و مطالعه استفاده می نمایند. از آن جایی که کتاب خانه یک محیط عمومی بوده و افراد زیادی در آن رفت و آمد می کنند از این رو باید در انتخاب وسایل و چیدمان یک کتاب خانه نهایت دقت را به کار گرفت.

انواع تجهیزات کتاب خانه

در واقع به هر وسیله ای که در کتاب خانه توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد تجهیزات کتاب خانه نام دارد. در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

میز و صندلی کتاب خانه : یکی از مهم ترین تجهیزات در کتاب خانه میز و صندلی است. میز و صندلی جزو وسایلی است که افراد بیشتر از هر چیزی از آن ها استفاده می نمایند. از این رو بهتر است در انتخاب و خریداری میز و صندلی برای کتاب خانه دقت نمود. در هنگام خرید صندلی کتاب خانه بهتر است جنس صندلی را در نظر بگیرید. سعی کنید صندلی خریداری نمایید که نرم بوده و شکل صحیح بدن فرد را حفظ نماید. این خصوصیات موجب می شود فرد در هنگام نشستن بر روی صندلی احساس خستگی نکند.

قفسه های کتاب خانه : از دیگر تجهیزات کتاب خانه ها قفسه های کتاب خانه است. قفسه های کتاب خانه به دلیل این که بار زیادی را تحمل می کنند از این رو باید مقاومت بالایی داشته باشند. این قفسه ها بهتر است از نوع چوبی باشند اگرچه چوب ممکن است مقاومت آهن را نداشته باشد اما می تواند دکوراسیون زیبایی را به کتاب خانه هدیه دهد.

دو وسیله ای که در بالا ذکر شد جزو وسیله های اصلی یک کتاب خانه به حساب می آیند. طبق سلیقه و میزان هزینه ای که قرار است بشود می توان از وسیله های دیگر برای کتاب خانه استفاده نمود.


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]