زیر دستی خوشنویسی

سه شنبه 1 آبان 1397
11:25
معین

زیر دستی خوشنویسی

زیر دستی خوشنویسی مختص انجام هنر خوشنویسی است. برای خرید بهترین زیر دستی خوشنویسی باید به جنس آن و میزان استحکامش توجه شود.

راهنمای خرید زیر دستی خوشنویسی

زیر دستی خوشنویسی، شبیه به تخته شاسی بوده اما همانطور که از اسمش پیدا است مختص هنر خوشنویسی می باشد که دارای طرح ها و انواع گوناگونی است که لایه روی آن چرم و یا ماده انعطاف پذیر دیگری می باشد. این محصول یکی از ابزار مهم هنر خوشنویسی می باشد که دارای انواع چرم و فوم بوده و در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

راهنمای خرید زیر دستی خوشنویسی

همانطور که گفتیم زیر دستی خوشنویسی دارای انواع بسیار متنوعی است تا دست خریدار در هنگام خرید این محصول باز باشد و بنا به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کند. داشتن رویه نرم و لطیف زیر دستی خوشنویسی بسیار حائز اهمیت است. اما لطافت آن نباید به حدی باشد که قلم در آن فرو رود و نوشتن را سخت کند، بنابراین بهترین نوع زیر دستی خوشنویسی، نمونه ای است که نه آنقدر سفت باشد و نه خیلی نرم و یک لایه چرم مصنوعی یا طبیعی روی آن را پوشانده باشد. زیر دستی خوشنویسی باید دارای گیره نگه دارنده نیز بوده و ابعاد آن حداقل A4 باشد. این محصول با توجه به انواع مختلفی که دارد قیمت های متفاوتی نیز داشته که هر فرد بنا به سلیقه خود آن را تهیه می کند.

انواع زیر دستی خوشنویسی

با توجه به سلایق مختلفی که در هر موردی وجود دارد در حال حاضر انواع مختلفی از محصولات از جمله زیر دستی خوشنویسی در بازار سنتی و سایت های اینترنتی موجود بوده که شامل موارد زیر می شود.

چرم طبیعی گاو مقوا دار: این نوع زیر دستی به گونه ای ساخته شده است که دو سمت آن استفاده بوده به طوری که یک طرفش ساخته شده از چرم طبیعی گاو و مخصوص قلمرانی و خوشنویس می باشد زیرا بسیار نرم و لطیف است؛ و طرف دیگر محصول از چرم مصنوعی می باشد. طرح این زیر دستی بسیار زیبا و خاص می باشد.

زیر دستی چرم مصنوعی: این زیر دستی مخصوص شدت و ضعف در خط تحریری می باشد که می توان با استفاده از این محصول میزان قدرت دست را در برداشتن و فشار دادن قلم کنترل کرد و طبیعتا از نوع اول قیمت مناسب تری دارد.

خرید اینترنتی زیر دستی خوشنویسی

همانطور که می دانید زیر دستی سطح صاف و محکمی است که در هنر خوشنویسی جزو کاربردی ترین ابزار به شمار می آید بهترین نوع این زیر دستی، زیر دستی چرم می باشد که دارای سطحی صاف و نرم است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال خرید زیر دستی خوشنویسی می باشید به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت های اینترنتی که این محصول را توزیع و عرضه می کنند ، مراجعه کنید زیرا در این سایت ها انواع زیر دستی خوشنویسی با قیمت بسیار مناسب موجود می باشد که مشتریان عزیز از سراسر کشور می توانند از طریق اینترنت وارد فروشگاه های مجازی شده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنند همانطور که گفتیم قیمت این محصولات نیز بسیار مناسب می باشد و مهمترین دلیل آن حذف واسطه ها بوده که موجب افزایش کیفیت زیر دستی خوشنویسی و کاهش قیمت آن شده است. خبر خوب دیگر این است که در این فروشگاه های اینترنتی می توانید خرید اقساطی زیر دستی خوشنویسی را نیز انجام دهید که این مورد بسیار مورد پسند مشتریان می باشد.


[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]