گاوصندوق دیواری

پنجشنبه 8 آذر 1397
23:49
معین

گاوصندوق دیواری، وسیله ای امن جهت نگهداری اسناد، مدارک و اشیای گران قیمت شما می باشد. انواع مختلفی از گاوصندوق دیواری مانند دیجیتال و اثر انگشتی وجود دارد.

گاوصندوق دیواری

همه ما جیب های مخفی و کوچک لباس و کیف خود را خیلی دوست داریم. چون جای امنی برای نگهداری وسایل ارزشمند ما است. گاوصندوق دیواری نیز همین نقش را ایفا می کند؛ کوچک و جمع و جور و در عین حال، محلی مناسب برای نگهداری اسناد و مدارک و اشیای قیمتی می تواند باشد. در این مقاله در رابطه با گاوصندوق دیواری و ویژگی ها و نحوه خرید آن صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های گاوصندوق های دیواری

گاوصندوق دیواری، وسیله ای با امنیت بسیار بالا و دارای ابعادی کوچک و وزن سبک نسبت به گاوصندوق های صنعتی است که به راحتی در منازل کوچک نیز قابل استفاده می باشد. عدم استفاده از بتن در گاوصندوق های دیواری و همچنین مصرف کمتر ورق و فولاد، در آن، سبب شده است که قیمت مناسبی داشته باشد.

گاوصندوق های دیواری مجهز به سیستم ایمنی هستند و بهترین قفل ها و انواع رمزهای دیجیتالی و اثر انگشتی نیز جهت جلوگیری از سرقت روی آن نصب شده است. همچنین این گاوصندوق، قابلیت پیچ شدن به زمین را نیز دارد. گاوصندوق های دیواری را با نام های گاوصندوق داخل دیوار، گاوصندوق داخل کمد و گاوصندوق کمدی نیز می شناسند.

زیرا به راحتی در کمد جا می گیرند. این گاوصندوق در داخل صندوق عقب ماشین نیز نصب می گردد و در حین سفر می توان اشیای قیمتی و اسناد و مدارک خود را با خیالی آسوده همراه داشت. گاوصندوق های ضد حریق و ضد سرقت دیواری، قابل استفاده در طلا فروشی ها، هتل ها و منازل می باشند و به همین خاطر، با ظاهری زیبا طراحی می شوند.

انواع گاوصندوق دیواری

برخی از انواع و مدل های عبارت است از:

· گاوصندوق های دیواری دیجیتال SB-YC

· گاوصندوق های دیواری دیجیتالی JB-YC

· گاوصندوق های دیواری دیجیتال VB-YC

· گاوصندوق های دیواری اثر انگشتی و رمزی FB-YC

· گاوصندوق های دیواری دیجیتال هتلی و خانگی EB-YC

· گاوصندوق های دیواری دیجیتال 254 ایتالیا

· گاوصندوق های دیواری دیجیتال 256 ایتالیا

· گاوصندوق های دیواری مدل 75 کلید دار

· گاوصندوق های دیواری مدل 75 کلید و رمز دیجیتال

· گاوصندوق های دیواری مدل 150 کلید دار

· گاوصندوق های دیواری مدل 150 کلید و رمز دار

· گاوصندوق های دیواری مدل 150 کلید و رمز دیجیتال

· گاوصندوق های دیواری مدل 250 کلید دار

· گاوصندوق های دیواری درب خزانه دیواری 150

· گاوصندوق های دیواری درب خزانه دیواری 250

· گاوصندوق های دیواری درب خزانه دیواری 550

راهنمای خرید گاوصندوق دیواری​

در هر جای کشور که هستید و قصد خرید گاوصندوق دیواری را دارید، تنها با ثبت آدرس خود در سایت فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده گاوصندوق دیواری، سفارش خرید خود را ثبت نمایید و ظرف کمترین زمان ممکن گاوصندوق دیواری خریداری شده خود را درب منزل تحویل بگیرید.

هر نوع مدل و طرحی را که بخواهید در فروشگاه های آنلاین گاوصندوق دیواری به راحتی خواهید یافت. خرید اینترنتی گاوصندوق دیواری، به شما علاوه بر سهولت خرید و جابجایی در اطمینان از اصل بودن کالا نیز کمک می کند. قیمت انواع گاوصندوق دیواری و همچنین نظرات مشتریان دیگر در رابطه با آن، در سایت فروشگاه های آنلاین ارائه دهنده گاوصندوق دیواری، ذکر شده است.


[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]