مبلمان اداری مدرن

دوشنبه 15 مرداد 1397
12:15
معین

مبلمان اداری مدرن

تهیه مبلمان اداری از مهم ترین مراحل کار به هنگام تاسیس یک شرکت یا اداره است . تمام بخش های مدیریت , کارمندان و مشتریان مجموعه نیاز به مبلمانی مناسب دارند , نوع مبلمان در هر یک از این قسمت ها هم با یکدیگر متفاوت است که باید به هنگام خرید به آن ها توجه نمود .

· برای تهیه و خرید مبلمان اداری به اولین پارامتری که باید توجه کرد نوع فضای اداره و دفتر کار است , مطمئنا مبلمانی که برای محیط هایی با متراژ کوچکتر به کار برده می شوند با محیط هایی با ابعاد و متراژ بزرگتر متفاوت هستند . نوع مبلمانی که به کار گرفته می شود نباید به گونه ای باشد که محیط کار را تنگ و شلوغ نشان دهد و باعث عدم آرامش و ناراحتی شما گردد .

· پارامتر بعدی سلیقه مدیریت مجموعه است , تمامی مبلمان و به طور کلی دکوراسیون شرکت بر اساس نظر مدیریت قسمت اداری تهیه می شود . برخی مدیران صندلی هایی بلند و میزهای بزرگتر را ترجیح می دهند برخی ها هم برعکس صندلی ها و میزهایی کوتاهتر و ساده تر .

· نکته ی مهمی که به هنگام خرید مبلمان ادارای باید مورد توجه قرار بگیرد راحتی آن است , کارمندان و افراد مجموعه ساعات زیادی را پشت میز خود می گذرانند لازم است مبلمان راحت باشد و در دراز مدت سلامتی افراد را به خطر نیندازد . بسیاری از کمردرد ها و گردن درد ها ناشی از به کار گیری مبلمان و صندلی های نامناسب است .

· ظاهر مبلمان نیز اهمیت ویژه ای دارد , مبلمان تاثیر مستقیمی در دکوراسیون محل کار شما دارند به این ترتیب نه باید خیلی ساده و دم دستی باشند و نه خیلی تجملاتی . مبلمان شیک و به روز تاثیر زیادی در ظاهر مجموعه شما دارد , می توانید به فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند سر بزنید و مبلمانی بنا به کاربری و نوع فضای شرکتتان تهیه نمایید .


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]