قیمت مبلمان اداری

دوشنبه 15 مرداد 1397
12:16
معین

قیمت مبلمان اداری

قیمت انواع مبلمان اداری با یکدیگر متفاوت است و به پارامترهایی چون سبک مبلمان , کیفیت آن ها و تعدادشان بستگی دارد . در این قسمت می خواهیم به شما جهت انتخاب بهترین سبک کمک کنیم .

سبکی که برای مبلمان اداره و محل کارتان در نظر می گیرید باید با توجه به نکاتی تعیین می گردد :

· سلیقه و روحیه فردی

انتخاب دکوراسیون و مبلمان محل کار شما از سوی مدیریت اداری تعیین می شود , مدیریت با توجه به سلیقه و روحیه ی فردی که دارد می تواند یکی از انواع سبک های مبلمان را انتخاب کند . در این بین مشورت با پرسنل و کارمندان مجموعه نیز در تهیه و خرید مبلمانی مناسب تاثیر گذار است , توصیه می شود قبل از تجهیز دفترکار خود با همکاران مجموعه مشورت نمایید .

· کاربری شرکت

مبلمان را با توجه به حیطه ی کاری شرکت تهیه فرمایید , به طور مثال شرکت هایی که در حیطه فرهنگی فعالیت می کنند بهتر است از نوع کلاسیک مبلمان استفاده کنند که عمدتا مطابق افراد میانسال و سالخورده است اما اگر شرکت در راستای علم و فناوری های روز اشتغال دارد بهتر است از دکوراسیون و مبلمانی مدرن تر استفاده نماید .

· بودجه ی در اختیار

سبک و نوع مبلمان بایستی با توجه به بودجه ای که به جهت طراحی دکوراسیون در نظر گرفته شده است تهیه شود , مبلمان ها با سبک های متفاوت قیمت های مختلفی دارند . سبک های مدرن تر و امروزی تر بیش تر از سوی مدیران جوان انتخاب می شود چرا که این نوع مبلمان راحت تر و ظاهر زیباتری دارند , البته باید به نوع فضای موجود نیز توجه کرد .

· کارمندان و پرسنل مجموعه

افراد مجموعه باید بر روی مبلمان و صندلی های خود احساس راحتی کنند , استفاده از سبک نادرست در انتخاب مبلمان موجب خستگی کارمندان می گردد بنابراین اشتیاق خود را به کار از دست می دهند و این در دراز مدت موجب کاهش بازدهی مجموعه می گردد .


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]