تیغ اره خط زن

پنجشنبه 6 دی 1397
21:41
معین

تعداد دندانه های تیغ اره خط زن 24 عدد است و دارای دو نوع می باشد. برای خرید تیغ اره خط زن به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید.

اطلاعاتی درباره تیغ اره خط زن

ماشین های دورکن و یا پانل دارای تیغ اره خط زن علاوه بر تیغ اره دیسکی اصلی هستند که کوچک تر است و به اره اصلی در برش های تمیز که لب پریدگی نداشته باشند، کمک می کند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تیغ اره خط زن خواهیم پرداخت تا آگاهی بیشتری نسبت به این دستگاه پیدا کنید.

تیغ اره خط زن

تعداد دندانه های تیغ اره خط زن 24 عدد است و دارای دو نوع می باشد که به صورت یک تکه و دو تکه است. نوع یک تکه آن 24 دندانه دارد و نوع دو تکه آن دوازده دندانه دارد. نحوه حرکت تیغ اره خط زن هم جهت با قطعه کار است ولی تیغه اره اصلی خلاف جهت آن حرکت می کند. این نوع تیغ اره در دستگاه پانل بر نیز همین کار را انجام می دهد و تنها تفاوتی که دارد این است که با استفاده از آن چندین ورق را به صورت همزمان می توان برش داد. برای شیارزنی در دستگاه های CNC نیز از این نوع تیغ اره استفاده می شود.

تیغ اره خط زن یک تکه و دو تکه

تیغ اره خط زن برای اینکه کیفیت برش مصنوعات را بالا ببرد زیر قطعه کار بسته خواهد شد و کاربرد آن ها در ماشین های پانل بر اتوماتیک (دستگاه کات) و دورکن خواهد بود. این تیغ اره از قبل زیر برشکاری تیغ اره اصلی خط برشی ایجاد می کند و بدین ترتیب کیفیت لبه های برش خورده در زیر و دو طرف قطعه کار را بیشتر می کند.

شکل هندسی تیغ اره یک تکه خط زن کونیک است یعنی سگمنت هایی مخروطی شکل دارد و با توجه به نوع دستگاه، ارتفاع خط زن و قطر تیغ اره تعیین می شود. از آن جا که ضخامت دندانه از بالا به سمت پایین متغیر است ضخامت شیار را تنها روی ماشین می توان تنظیم کرد و مقدار دهنه تیغ اره از آن جا که شکل کونیک دارد با بالا بردن ارتفاع تیغ بیشتر خواهد شد.

تیغ اره خط زن دو تکه نیز مانند یک تکه زیر قطعه کار بسته می شود تا کیفیت برش مصنوعات روکش دار مانند ام دی اف بیشتر شود و کاربرد آن در دور کن و ماشین های پانل بر اتوماتیک خواهد بود.

مزیتی که این تیغ اره نسبت به نوع یک تکه دارد این است که دهنه تیغ آن را به واسطه فیلر فلزی که مابین شان وجود دارد می توان تنظیم کرد. محل فیلر بین دو تکه تیغ اره است و با توجه به نیاز خط زنی مقدار دهنه را کمی بیشتر از ضخامتی که تیغ اره اصلی دارد تنظیم می کنند. دندانه های تیغ اره دو تکه خط زن به شکل مخروطی هستند که به آن کونیکال می گویند.

راهنمای خرید تیغ اره خط زن

برای خرید تیغ اره خط زن به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید. با خرید اینترنتی تیغ اره خط زن در وقت و هزینه تان صرفه جویی خواهد شد و آن را در زمان کمی به صورت پستی تحویل خواهید گرفت.

قیمت تیغ اره خط زن یک تکه و دو تکه در سایت مشخص شده است و در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی با کارشناسان ما می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را در زمینه خرید و نحوه مصرف تیغ اره خط زن دریافت نمایید.


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]