تیغ اره دستی

شنبه 8 دی 1397
23:12
معین

برای خرید تیغ اره دستی اینترنتی و آنلاین اقدام کنید.از تیغ اره دستی در جهت برش طولی چوب ها در خطی مستقیم و یا عمودی استفاده خواهد شد.

اطلاعاتی درباره تیغ اره دستی و خرید آن

دندانه های تیغ اره دستی معمولاً بزرگ است و در بین سایر اره ها بیش ترین زاویه را دارد. اندازه این اره ها بزرگ است و در بریدن انواع چوب ابزاری اصلی به شمار می آید. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تیغ اره دستی خواهیم پرداخت تا آشنایی بهتری با این وسیله پیدا کنید و خرید مناسبی داشته باشید.

تیغ اره دستی

از اره برای قطعه کردن و برش دادن قطعات مختلف استفاده خواهد شد و این کار با حرکت رفت و برگشت و اصطکاک دندانه با قطعه صورت می گیرد. اره دستی نیز تیغه تیز فلزی دارد که دندانه دار است و دسته آن چوبی می باشد.

از این تیغ اره دستی برای برش اجسام مختلفی استفاده خواهد شد و برخی از انواع این تیغ اره صفحه ای نازک در لبه بالایی دارند که فلزی است و فرد می تواند حین کار دستش را بالای تیغه بگذارد و این گونه کنترل بهتری روی برش داشته باشد. از تیغ اره دستی وقتی برش قطعه به دلیل ضخیم و بزرگ بودن با قیچی و کارد امکان پذیر نباشد استفاده خواهد شد.

از تیغ اره دستی در جهت برش طولی چوب ها در خطی مستقیم و یا عمودی استفاده خواهد شد که نوع مستقیم آن اره شکاف زن است و نوع عمودی آن اره قطع کن نامیده می شود. معمولاً دندانه های تیغ اره را اگر به صورت قطع کن باشد به شکل متوازی الاضلاع و اگر شکاف زن باشد به صورت نوک تیز انتخاب می کنند. طول تیغه ها 105-30 سانتی متر و ضخامت آن ها 1-0.8 میلی متر خواهد بود.

انواع تیغ اره دستی

تیغ اره دستی در انواع روکش بر و کمانی تولید می شود. در نوع روکش بر برای برش چوب و روکش هایی که 2-1 میلیمتر ضخامت دارند استفاده خواهد شد که برش را به صورت مستقیم انجام می دهد. برای این منظور باید روکش مورد نظر را اندازه گیری کرده و خط کشی نمایید.

با قرار دادن خط کشی فلزی روی خط مورد نظر، اره را در دست گرفته و پشت تیغه آن را طوری قرار دهید که به لبه خط کش تکیه داده شود. با کشیدن اره به سمت خود و تکرار آن عمل برش صورت می گیرد. در نوع کمانی قادر به برش شکل و طرح مورد نظر روی چوب های نازک خواهید بود که ضخامت زیادی ندارند. فرم های مختلفی از این اره وجود دارد و هر چه نعلی شکل تر باشد برش وسیع تری خواهید داشت.

راهنمای خرید تیغ اره دستی

خرید اینترنتی تیغ اره دستی امکان پذیر شده است. برای خرید تیغ اره دستی با مراجعه به سایت آن را به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. با خرید اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود و با مشاهده انواع مختلف آن در سایت و مشاهده قیمت ها قادر به خرید تیغ اره دستی مورد نظر خواهید بود.

در صورت نیاز به راهنمایی نیز کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند و از طریق تماس با آن ها قادر به دریافت راهنمایی در رابطه با خرید و نحوه کار با این تیغ اره ها خواهید بود. مجموعه ما کیفیت تیغ اره ها را تضمین می کند طوری که ماندگاری بالایی دارند و تیز می مانند. این تضمین کیفیت سبب شده است خرید از این تیغ اره ها با استقبال زیادی روبرو شود.


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]