مبلمان اداری برای دکوراسیون دفترکار

دوشنبه 15 مرداد 1397
12:17
معین

مبلمان اداری برای دکوراسیون دفترکار

مهم ترین المان در دکوراسیون دفتر کار شما مبلمان است , انتخاب مبلمان به جهت ایجاد یک فضای مناسب در دفتر شما کار آسانی نیست . یک دکوراسیون شیک و به روز نیازمند صرف هزینه و زمان است , با مدیریت و برنامه ریزی در این زمینه می توانید آنچه را که مدنظرتان است مهیا کنید .

یک فضای اداری مناسب فقط شامل میز و صندلی مدیریت نیست , نوع دکورسیون و چینش تمامی وسایل و مبلمان دفتر کار از اهمیت زیادی برخوردار هستند . یک محیط شکیل و زیبا می تواند تاثیر زیادی در ذهن مشتریان شما داشته باشد به همین دلیل هم باید مبلمانی انتخاب کنید که درخور شما و مجموعه تان باشد .

نکاتی برای انتخاب بهتر مبلمان اداری

ما در اینجا قصد داریم به شما چند نکته را ارائه کنیم تا انتخابی بهتر در خرید مبلمان اداری داشته باشید .

· در ابتدا به دفتر کار خود توجه کنید ابعاد و شکل آن را در نظر بگیرید و مبلمان را بر این اساس تهیه نمایید , عدم توجه به این پارامتر سبب بروز مشکلاتی چون جا نشدن وسایل و ناهماهنگی در چینش آن ها می شود . شلوغی بیش از حد و پر کردن تمامی فضاهای خالی دفتر راه رفت و آمد شما را مسدود می کند و در مواقع خروج ضروری به قیمت جانتان تمام می شود .

· اینکه قرار است از مبلمان در چه قسمتی و به چه منظوری استفاده شود بسیار مهم است , وسایلی را تهیه کنید که کاربردی باشد این فاکتور از زیبایی مبلمان نیز مهم تر است . مثلا نوع مبلمانی که برای اتاق کنفرانس و نشست ها تهیه می کنید با مبلمان قسمت مدیریت و کارمندان متفاوت است .

· به هنگام خرید مبلمان تنها به قیمت آن فکر نکنید قیمت های پایین ممکن است شما را وسوسه کند اما توجه داشته باشید که کیفیت مهم تر است , شما قرار است تا مدت ها از این وسایل استفاده کنید پس باید با کیفیت باشند و در مدت زمان کوتاهی تغییر شکل ندهند و کارایی شان را از دست ندهند .


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]