مبلمان اداری ساده

دوشنبه 15 مرداد 1397
12:17
معین

مبلمان اداری ساده

مدیران مجموعه ها و شرکت ها عمدتا نوع ساده ی مبلمان و دکوراسیون را برای محیط کار ترجیح می دهند چرا که این نوع مبلمان هم ظاهر دلنشین تر و راحت تری دارند و هم قیمت مناسب تری علی الخصوص اگر ابعاد شرکت بزرگتر باشد و نیاز به مبلمان بیش تری نیز وجود داشته باشد .

ترکیب صحیح و مناسبی از این نوع مبلمان می تواند محیطی شکیل و زیبا خلق کند و در نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند اما باید به فاکتورهایی توجه کرد و بر اساس آن ها نوع مبلمان را تهیه نمود .

انتخاب مبلمان ها چه از نوع ساده و چه تجملاتی و لوکس کار راحتی نیست باید برای آن وقت گذاشت . عدم دقت کافی در خرید مبلمان دکوراسیون محیط کاری ناهماهنگ و نازیبا را نتیجه می شود .

و اما نکاتی که باید به هنگام خرید مبلمان اداری ساده به آن ها توجه کرد :

زیبایی در عین سادگی است , مبلمان ساده ظاهری زیباتر به محیط کار شما می بخشند اما در این موارد باید بیش تر روی دکوراسیون محل متمرکز شد چرا که این نوع مبلمان با چینش صحیح و هماهنگ است که زیبا جلوه می کنند , مبلمان ساده اگر بدون توجه به المان های تاثیرگذار در محیط چیده شوند ظاهری بسیار ساده و دم دستی به خود می گیرند که معمولا هم زیبا نیست .

مبلمان ساده لزوما قیمت پایین تری ندارند , قیمت مبلمان بر اساس کیفیت آن هاست که تعیین می شود . اگرچه نوع طراحی نیز در این مورد بی تاثیر نیست اما آنچه که مهم است کیفیت مبل است . مبلمان بی کیفیت ممکن است دارای قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای باشند اما طول عمر کوتاه و ظاهری نامناسب دارند , به هنگام خرید حتما این نکته را مدنظر داشته باشید .

برای طراحی یک محیط ساده و در عین حال شیک و به روز می توانید از طراحان کمک بگیرید , آنان دانش و مهارت کافی در این زمینه را دارند و می توانند با شناسایی نوع نیازتان شما را راهنمایی کنند .


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]