مبل راحتی شیک

يکشنبه 23 دی 1397
22:11
معین

مبل راحتی شیک یکی از انواع مبلمان ها است که پوشش و سطح آن نرم و راحت است. مبل راحتی شیک در انواع مختلفی به صورت کاناپه و لاوست ارائه می شود.

آشنایی با مبل راحتی و انواع آن

مبل راحتی از وسایلی است که امروزه در دکوراسیون منزل جای خود را باز کرده است. در واقع مبل راحتی نوعی کاناپه محسوب می شود. در ادامه مقاله با مبل راحتی شیک و انواع آن و راهنمای خرید مبل راحتی شیک مطالبی را ارائه می کنیم.

مبل راحتی شیک

مبل در واقع یک چهارپایه است اما با پوشش ها و موادی نرم پوشانده شده است. از این وسیله به عنوان نشیمنگاه استفاده می شود. مبل راحتی نیز در واقع نوعی مبل است همانطور که ما مبل های شهری و بیرونی داریم، با این تفاوت که از این مبل راحتی شیک بیشتر در خانه استفاده می شود. در واقع می توان گفت مبل ها در کل به دو صورت کلاسیک و راحتی و در ایران یک نوع دیگر به نام استیل نیز تقسیم بندی می شوند.

از ویژگی های این نوع مبل می توان گفت:

· پایه های کوتاه تری دارد.

· از مواد چوبی یا سخت در بدنه آن معمولا استفاده نمی شود.

· سطح نرم روی آن قرار دارد.

· مبل راحتی در اندازه و جای نشستن های متفاوت ساخته می شود.

· برای استراحت و خوابیدن یا تکیه دادن استفاده می شوند.

· معمولا نشیمنگاه های این مبل نه بسیار نرم و نه بسیار سفت است.

انواع مبل راحتی

از انواع مبل راحتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· کاناپه: نوعی مبل راحتی است که معمولا به صورت 3 یا 4 صندلی برای خوابیدن، لم دادن و تکیه دادن دست و کمر و قسمت های مختلف بدن تولید می شوند. کاناپه ها معمولا در خانه روبروی تلویزیون یا دور یک میز در اتاق پذیرایی قرار می گیرند.

· لاوست: این نوع مبل راحتی شیک به صورت 2 صندلی تولید می شود که برای اماکنی که فضای کمتری دارند، مناسب می باشد. این نوع مبل ها در ظاهر و دکوراسیون های روز، توانسته اند مورد استقبال قرار گیرند. این نوع مبل ها برای زوج ها نیز مناسب می باشند.

· فوتون: این نوع مبل ها به صورت یک کاناپه در حالت معمولی هستند اما می توان آنها را با جابجایی اجزای آن، به یک تخت خواب راحت و نرم تبدیل کرد. با توجه به این نکته، این مبل راحتی شیک می تواند فضای کمتری را اشغال کند و از لحاظ کارایی و هزینه، مقرون به صرفه می باشد.

· مبل راحتی L شکل: این نوع مبل راحتی، در سال های اخیر توانسته است از نظر تولید و تقاضا، رشد خوبی داشته باشد. با توجه به فضایی که اشغال می کنند و ساختار این نوع مبل راحتی شیک، باید فضای کافی برای جای آن که معمولا گوشه خانه ها می باشد، وجود داشته باشد. این نوع مبل ها می توانند ظاهر دکوراسیون منزل را شیک تر جلوه دهند.

برندهای مبل راحتی

برندهای مختلفی در این عرصه وجود دارند که اگر بخواهیم برای مبل راحتی شیک و لاکچری از برندهایی نام ببریم می توان گفت:

· مبلمان شیک رستوریشن هاردویر

· روش بوبوا

· ادرا

· پلی فرم

· کریستوفر گای

· هوکر

· بیکر

· دو لوبو

· فندی

· براوو

راهنمای خرید مبل راحتی

برای خرید مبل راحتی لازم است چند نکته را ضمن خرید بررسی کنید و از قبل بدانید.

· به سایز مبل های راحتی توجه کنید. هر قسمت از نشیمن کاناپه سه نفری طول و عرض 70 سانتی متر با ارتفاع بین 20 تا 35 سانتی متر می باشد. لازم است مبل خریداری شده از اندازه مناسب برای نصب در فضای خانه برخوردار باشد.

· از مبل های بزرگ برای فضاهای نشستن که بزرگتر هستند و برای اتاق ها و خانه های کوچکتر از مبل های جمع و جور تر استفاده کنید.

· با توجه به کاربردی که از این مبل راحتی شیک انتظار دارید باید مدل مناسب را انتخاب نمایید.

· به وزن مبل ها به خصوص اگر هر سال اسباب کشی دارید توجه کنید.

· رنگ و جنس مبل راحتی بسیار مهم است. به عنوان مثال در هماهنگی رنگ مبل با دکوراسیون منزل می توان رنگ آن را با رنگ دیوار و پرده ست نمود.

· میزان نرمی و سفت بودن مبل راحتی را تست کنید تا نه آنقدر نرم که در آن فرو بروید و نه آنقدر سفت که به چوب و فنرهای داخل مبل برخورد داشته باشد.

· اگر خرید اینترنتی مبل راحتی شیک را انجام می دهید، لازم است به جزئیات و اطلاعات درج شده در سایت خرید توجه داشته باشید.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]