لبه چسبان اتویی

دوشنبه 1 بهمن 1397
22:42
معین

دستگاه لبه چسبان اتویی یکی از انواع دستگاه های لبه چسبان است، دستگاه لبه چسبان اتویی یک دستگاه ساده است که برای چسباندن نوار به دور ام دی اف استفاده می شود

آشنایی با دستگاه لبه چسبان اتویی و خرید آن

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد دستگاه لبه چسبان اتویی بپردازیم اگر به دنبال خرید این نوع از دستگاه های لبه چسبان هستید و یا می خواهید در مورد آن ها اطلاعاتی را به دست آورید در این مقاله همراه ما باشید. کسب اطلاعات پیش از خرید دستگاه لبه چسبان به شما کمک خواهد کرد تا بهترین نوع این دستگاه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

دستگاه های لبه چسبان با چسباندن نوار به دور صفحات چوبی، موجب خواهد شد که تجهیزات ام دی اف و نئوپان شما دوام خود را حفظ کنند و همچنین موجب زیبایی و یکدستی آن ها خواهد شد.

لبه چسبان اتویی

لبه چسبان ها انواع مختلفی دارند که به طور کلی در انواع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی وجود دارند، دستگاه های لبه چسبان وظیفه چسباندن نوار بر لبه ام دی اف، نئوپان و... را دارند این کار هم موجب زیبایی قطعه کار می شود و هم سبب خواهد شد که از قسمت لبه قطعه مورد نظر محافظت شود.

دستگاه هایی که اتوماتیک هستند با برنامه ریزی که بر روی آن ها پیاده می شوند می توانند نوار را بر روی لبه صفحات بچسبانند اما دستگاه هایی مانند لبه چسبان اتویی که ساده هستند به صورت نیمه اتوماتیک و با کمک انسان نوار را بر روی لبه صفحات می چسبانند.

به دلیل این که در این نوع از دستگاه های لبه چسبان ساده از نوارهایی اتویی استفاده می شود به دستگاه های لبه چسبان اتویی معروف شده اند یکی از مهم ترین ویژگی های آن این است که دیگر لازم نیست از ایستگاه چسب استفاده کنید فقط کافی است که نوار را در داخل دستگاه اتویی قرار دهید و سپس دستگاه را به برق متصل کرده و با حرکت دادن بر روی سطح از آن استفاده کنید که شروع به چسباندن نوار می کند.

چسب هایی که در این نوع دستگاه استفاده می شود معمولا گرانولی هستند. انواع مختلفی از دستگاه های چسبان اتویی در برندهای مختلف وجود دارند.

ویژگی لبه چسبان اتویی

· دستگاه لبه چسبان اتویی قابل حمل است.

· این نوع از دستگاه ها برای صفحات منحنی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

· دستگاه لبه چسبان از نوع اتویی دارای دو عدد المنت است.

· این دستگاه یک سشوار قوی دارد که موجب انتقال حرارت به نوار می شود.

· لبه چسبان اتویی دارای دو غلتک است که از جنس سیلیکون هستند و فشار بر رو غلتک ها موجب چسبیدن نوارها می شود.

· مصرف برق دستگاه اتویی بسیار کم است.

· طول این دستگاه 83 سانتی متر، عرض آن 58 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 86 سانتی متر است.

· برقی که مورد استفاده قرار می دهد از نوع تک فاز است.

خرید لبه چسبان اتویی

اگر به دنبال خرید اینترنتی لبه چسبان اتویی هستید در کم ترین زمان ممکن می توانید این دستگاه را از سایت ما تهیه کنید پس از این که خرید این محصول را تکمیل کردید به نشانی شما ارسال خواهد شد. قیمت این محصول در سایت ما بسیار مناسب است و می توانید آن را با سایر سایت ها مقایسه کنید. مطلبی که تحت عنوان راهنمای خرید لبه چسبان اتویی باید به آن اشاره شود این است که هنگام خرید این دستگاه به وزن آن و همچنین انعطاف پذیری آن توجه داشته باشید.


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]