مبلمان اداری راحتی

دوشنبه 15 مرداد 1397
12:21
معین

مبلمان اداری راحتی

مبلمان اداری شامل میز و صندلی هایی است که برای قسمت های مختلف یک اداره به کار گرفته می شود , مبلمان اداری تاثیر زیادی در محیط محل کار دارد و به همین دلیل هم در انواع و اشکال مختلفی تولید و به فروش می رسد .

مبلمان اداری در اتاق های مدیریت , کنفرانس , سالن های انتظار و .. مورد استفاده قرار گرفته می شوند و در هر فضا نیز مبلمان متناسبی باید به کار گرفته شود به طور مثال مبلمان و تجهیزاتی که در اتاق مدیریت استفاده می شود با مبلمان بخش کارمندان متفاوت است .

· اتاق مدیریت : این قسمت از اداره مبلمان و دکوراسیونی خاص و متفاوت با سایر قسمت ها می طلبد .

· اتاق کنفرانس : این اتاق ها شامل یک میز بزرگ و تعداد زیادی صندلی کنفرانس با ابعاد یکسان می باشد .

· سالن انتظار : تعدادی صندلی شبیه به هم و یکدست در این قسمت از شرکت به منظور نشستن مشتریان منتظر گمارده شده است .

در این میان اغلب افراد مبلمان راحتی را ترجیح می دهند چرا که این نوع مبلمان ساده تر و راحت تر از سایر مبلمان اداری هستند و مانع از این می شود که شخص در دراز مدت دچار خستگی و درد های عضلانی شود .

کاربرد مبلمان اداری راحتی

از انواع مبلمان اداری علاوه بر اداره جات و شرکت ها در مواردی چون بانک ها , آموزشگاه ها و .. نیز استفاده می شود .

· مبلمان اداری بانک ها

تعداد صندلی های به کار رفته در سالن انتظار بانک ها زیاد است , لازم است که این نوع صندلی ها راحت باشد و افراد میانسالی که بر روی آن ها می نشینند و گاها هم مشکلات عضلانی دارند را اذیت نکنند .

· مبلمان اداری آموزشگاه ها

قسمت مدیریت آموزشگاه مشخص می کند که از چه نوع مبلمانی استفاده شود , این امر بنا به نوع کاربری آموزشگاه و تعداد ارباب رجویان تعیین می گردد .


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]