صندلی ناهارخوری تک

پنجشنبه 30 خرداد 1398
23:08
معین

صندلی ناهارخوری تک

صندلی ناهارخوری تک در نگاه اول شاید کمی نامفهوم به نظر برسد، چرا که برای ناهار خوردن حداقل یک میز و یک صندلی مورد نیاز است تا یک ست ناهار خوری یک نفره را برای شما مهیا کند. شما زمانی به فکر داشتن صندلی ناهار خوری می افتید که با یک میز ناهار خوری تک مواجهه می شوید و به این فکر می کنید که چگونه می توان از این میز ناهار خوری نهایت استفاده را بکنید و به این نتیجه می رسید که تنها با خرید صندلی ناهارخوری تک یک ست ناهاری خوری شیک و تمیز را می توانید تهیه کنید و به این ترتیب خدمتی به جیب خود کرده اید و یک صرفه جویی اقتصادی خوب را انجام داده اید.

صندلی ناهارخوری تک را هماهنگ با میز ناهار خوری انتخاب کنید

صندلی ناهارخوری را می توانید با کمی جستجو در نمایشگاه ها و فروشگاه های مبلمان تهیه و خریداری کنید و یا حتی می توانید صندلی ناهارخوری تک خود را با مراجعه به کارگاه های کوچک و بزرگ مبلمان در طرح و رنگ های مختلف و متنوع سفارش دهید، اما قبل از سفارش یا خرید صندلی ناهار خوری تک خود به نکاتی راجع به صندلی و میز توجه کنید. در قدم اول به میز ناهارخوری خود دقت کنید، میزهای ناهارخوری در طرح ها، اندازه ها، رنگ ها و جنس های مختلف ساخته می شوند.

ببینید که آیا میز چوبی، شیشه ای یا فلزی است یا ترکیبی از دو جنس است؛ مثلا چوب و شیشه با هم یا فلز و شیشه. شکل هندسی میز ناهارخوری را نیز در نظر بگیرید؛ دایره است یا مستطیل و یا چهار گوش و مربع. اندازه میز را نیز در نظر داشته باشید؛ دو نفره، چهار نفره، شش نفره و ... . میز و صندلی را در کجای خانه می خواهید قرار دهید، چه میزان فضا قرار است که مورد استفاده قرار گیرد، پس از بررسی این موارد حالا به فکر صندلی ناهارخوری خود بیافتید و سعی کنید صندلی ناهار خوری را به لحاظ شکل، جنس، اندازه و رنگ هماهنگ با میز انتخاب نموده و تهیه کنید.

صندلی ناهارخوری تک و نکات فنی آن

صندلی ناهار خوری تک را صرفا به علت داشتن زیبایی تهیه نکنید و این امر را با شتاب زدگی انجام ندهید. برای داشتن یک صندلی ناهارخوری می بایست به نکاتی توجه کنید، البته در مورد سایز، ارتفاع و اندازه، اعداد و ارقامی وجود دارد که سازندگان مبلمان به آن توجه می کنند تا کیفیت کار را حفظ کنند و استاندارد های مربوط به حرفه خود را دریافت کنند، اما برای یک خریدار حفظ کردن این اعداد شاید دشوار باشد، بهترین کار این است که بر روی صندلی بنشیند و نکات زیر را در نظر بگیرد.

زمانی که بر روی صندلی می نشینید کف پای شما می بایست در تماس کامل با زمین باشد، زانو به راحتی در زاویه 90 درجه قرار گیرد، به پشتی صندلی ناهارخوری دقت کنید؛ پشتی می بایست تمام محدوده کمر شما را پوشش دهد تا از گردن و کمر شما محافظت شود. هنگام نشستن بر روی صندلی ناهار خوری تک ستون فقرات شما می بایست در راستای طبیعی خود باشد. ارتفاع صندلی ناهارخوری نباید آنقدر کم باشد که شما مجبور شوید ستون فقرات را صاف، کشیده و منقبض نگه دارید و نه آنقدر ارتفاع صندلی ناهارخوری تک زیاد باشد که شما مجبور شوید ستون فقرات خود را به جلو هدایت کنید و حالت قوز و خمیده بگیرید.

دقت کنید زمانی که بر روی صندلی ناهارخوری می نشینید ساخت میز و صندلی به لحاظ فاصله در هماهنگی با هم باشند؛ یعنی وقتی روی صندلی ناهار خوری تک می نشینید و صندلی را به سمت میز می کشید، پاهایتان فضای کافی برای قرار گرفتن در زیر میز را داشته باشند و شما مجبور نباشید تا پاهایتان را جمع و فشرده نگه دارید؛ این مورد درباره صندلی ناهارخوری تک نیز باید رعایت شود، یعنی باید در زیر صندلی فضایی برای قرار دادن پاها به سمت عقب نیز وجود داشته باشد. هنگامی که بر روی صندلی ناهار خوری تک می نشینید، نشیمنگاه صندلی ناهار خوری می بایست راحت و نرم باشد. به دست هایتان هنگام نشستن بر روی صندلی ناهارخوری توجه داشته باشید باید ارتفاع صندلی و میز به گونه ای باشد تا دست های شما به راحتی بر روی میز قرار گیرد.

صندلی ناهار خوری از آن دست وسایل خانه یا حتی محل کار می باشد که باید اول فاکتور راحتی و آرامش در آن مد نظر قرار گیرد و سپس سراغ سایر ویژگی ها رفت، چرا که صرف وعده غذایی در حالتی که بدن در حالت انقباض و بی تعادلی است، در وهله اول لذت غذا خوردن را از شما می گیرد و به مرور زمان تاثیرات منفی بر روی بدن می گذارد که شاید نتوان جبران کرد و یا با صرف زمان و هزینه بالا بتوان میزان آسیب دیدگی را کم کرد و نه اینکه درمان کرد.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]