لیست قیمت یراق آلات کابینت

سه شنبه 19 آذر 1398
22:15
معین

لیست قیمت یراق آلات کابینت

لیست قیمت یراق آلات کابینت برای هر کسی که نسبت به سالم ماندن کابینت خانه ی خود حساس است، دانستنش یک الزام می باشد. هدف از این مقاله ارائه ی لیست حدودی از قیمت یراق آلات کابینت می باشد.

لیست قیمت یراق آلات کابینت

کابینت از جمله الزامات هر خانه می باشد. فضایی طبقه بندی شده که می ‌تواند محیط آشپزخانه ی خانه شما را به راحتی منظم کند. البته کابینت در جهت رسیدن به همین هدف ساده از الزامات بسیاری استفاده می ‌کند. الزاماتی با نام یراق آلات کابینت. خرابی در هر یک از این یراق آلات می ‌تواند در روند کارکرد اصولی و روان کابینت خانه ی شما تاثیر بسیار بدی بگذارد.


از این رو تقریبا برای هر کسی که امورات خانه ای را می گرداند، دانستن یراق آلات کابینت و از آن بهتر لیست قیمت یراق آلات کابینت می ‌تواند از دانسته های مهم در زندگی باشد. چرا که خرابی در یراق آلات کابینت می تواند به راحتی نظم زندگی شما را به هم بریزد. از طرفی یک یراق خراب در بدنه ی کابینت می تواند به آسانی اجزای کابینت را خراب کند که عدم توجه به آن باعث هزینه های بسیار بالاتری خواهد شد. اگر در نگه داری کابینت خانه ی خود حساس هستید باید نسبت به دانستن جزئیات یراق آلات کابینت هم آگاهی های لازم را داشته باشید.

قیمت یراق آلات کابینت

قیمت یراق آلات کابینت به جهت نوآوری ها و کیفیت های مختلف و وجود برند های متنوع و از طرفی نوسانات بازار به خصوص در این ماه های اخیر دچار تنوع و پراکندگی های بسیاری شده است. مسئله ای که می‌ تواند خرید یراق آلات کابینت را برای یک فرد ناآگاه و حتی حرفه ای به یک چالش بزرگ تبدیل کند.

این گفتار، هر چند کوتاه اما تلاشی است در جهت آگاهی مردم عزیز از لیست قیمت یراق آلات کابینت تا کمکی باشد در جهت بهبود بخشیدن به شرایط آشفته در تصمیم‌ گیری ‌های قیمتی به جهت خرید یراق آلات کابینت.

یراق آلات کابینت

  • پایه ی کابینت: پایه در کابینت جزو اساسی ‌ترین یراق آلات کابینت محسوب می ‌شود و البته از انواع با قیمت های متنوع برخوردار است. پایه ی خوب در کابینت پایه ای است که قابلیت رگلاژ داشته باشد. قیمت یک پایه ی مستحکم رگلاژ دار در بازار حدود ۶000 الی ۱۰000 تومان است.
  • پریز توکار: در آشپزخانه وسایل برقی بسیار زیادی وجود دارد. در عین حال آب، ماده ای اساسی در یک آشپزخانه محسوب می ‌شود و کابینت محل تلاقی هر دوی آنها خواهد بود. وجود پریز در یک کابینت از الزامات محسوب می شود اما این پریز باید بتواند امنیت کار در محیط های مرطوب و خیس را داشته باشد. امکاناتی هم چون کلید On/Off و پورت های usb جهت شارژ نیز گاها همراه یک پریز توکار کابینتی خواهد شد. پریز کارآمدی که امکانات فوق را هم داشته باشد، در بازار در بازه ی قیمتی ۴۰۰000 الی ۹۰۰000 تومان فروخته می شود.
  • تقسیم کننده ی داخل کابینت: هدف از داشتن کابینت در آشپزخانه، ایجاد یک نظم در تجهیزات آشپزی می باشد. اما گاها فضا های بزرگ کابینت این توانایی را به طور کامل ارائه نمی ‌کنند. تقسیم کننده ی داخل کابینت از جمله یراق آلات کابینت است که می‌ تواند در این هدف کمک حال باشد. این یراق آلات در بازه ی قیمتی ۲۰۰000 الی ۵۰۰000 تومان فروخته می شود.
  • جک کابینت: جک در کابینت بیشتر به جهت درب هایی که حالت نصب افقی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است که جک کابینت از نوع مطلب با کیفیت حداقلی انتخاب شود، زیرا که خرابی در این یراق آلات کابینت می ‌تواند زحمت‌ های بسیاری به همراه داشته باشد. این محصول در رده ی کیفی مطلوب در بازار از قیمت ۳۰000 الی ۵۰000 تومان به فروش می رسد. نوع کارآمد تری نیز با نام جک اتوبوسی وجود دارد که قیمتی در حدود ۵۰۰000 تومان را خواهد داشت.
  • دستگیره ی کابینت: از جمله یراق آلات کابینت که در زیبایی ظاهری آشپزخانه ی شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. دستگیره ای که کیفیت مطلوبی ارائه کند و در عین حال قیمت مطلوبی نیز داشته باشد، در بازه ی قیمتی ۲۰000 الی ۴۰000 تومان فروخته می شود.
  • لولا کابینت: درب های کابینت باید به سبک خاصی باز و بسته بشوند. این سبک از کاربرد، نیاز به لولا های مخصوصی دارد. لولا در یراق آلات کابینت از بازه ی قیمتی ۱۴000 الی ۲۵000 تومان فروخته می شود.

ریل و یراق کشو: در هر کابینتی کشو وجود دارد و هر کشویی در تفکر طراحی امروزی باید نرم و روان باز و بسته بشود. این روان بودن نیاز به نصب ریل خواهد داشت. ریل در یراق آلات کابینت از قیمت ۸۰000 الی ۱۵۰000 تومان فروخته می شود. البته نوع ریل آرام بند هم وجود دارد که قیمت های بالاتری در حدود ۳۵۰000 تومان خواهد داشت.


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]