راه کارهایی برای اولین چیدمان منزل

سه شنبه 23 مرداد 1397
12:26
معین

راه کارهایی برای اولین چیدمان منزل :

برای همهی ما انتقال به محل جدیدی که به عنوان اولین منزلمان شناخته می شود ، ذوق و هیجان خاصی دارد و بنابراین تمام صعی مان بر این است که بتوانیم بهترین دکورها را برای آهن ها ایجاد نماییم تا فضایی چشم نواز را برای خود و افرادی که آن جا را می بینند ، ایجاد کنیم .

برای بهتر شدن هر چه بیشتر این مورد و موفقت در این کار در ادامه ی مطلب ما را همراهی کنید .

نکات اولین چیدمان منزل :

مبلمان را یک جا خریداری نکنید : سعی کنید که خرید مبلمان را به بعد از تکمیل شده خانه واگذار هنمایید . چرا که در این صورت می توانید مبلمانی متناسب با فضاهای خالی انتخاب کرده و نیز در انتخاب رنگ و پارچه ی آن ها هم ؛ دست باز تری دارید .

تمام وسیله ها را از یک جا نخرید : خرید تمام وسیله ها از یک مغازه باعث می شود که به میزان زیادی سلیقه ی فروشنده در انتخاب هایتان دخیل شود و در مرور زمان شما را دچار دلزدگی نماید . برای این که چیدمان منزل دقیقا مطابق با سبک سلیقه ای خودتان باشد ، بهتر است که وسیله ها را از جاها و مغازه های متفاوتی خریداری کنید .

وسایل عمده را ارزان نخرید : افراد زیادی برای صزفه جویی های مالی سعی می کنند که وسایل عمده ای مانند مبلمان را ارزان بخرند . اما ذکر این نکته برای آن ها الزامی است که با این کار و خزید وسیله های بی کیفیت ، چیدمان درستی نخواهند داشت و دکوراسیون منزل آن ها به شدت تحت تاثیر این اجناس ارزان قرار می گیرد .

برای صرفه جویی در هزینه ها ؛ سعی کنید که اقلام کوچکتر را که امکان عوض کردن آن ها در مدت زمان کوتاه وجود دارد ، ارزان تهیه نمایید .

خانه تان را پر از وسیله نکنید : چیدمان اصولی منزل ، درست مانند یک پازل است که برای زیباتر دیده شدن آن باید حوصله به خرج داد و قطعات را به درستی در کنار هم قرار داد . همین امر این نکته را می رساند که ما نمی توانیم قطعات اضافی را در یک پازل جای دهیم . بنابراین برای زیبا تر شدن چیدمان منزلتان ؛ حوصله کنید و در روزهای آـی ؛ مطابق با نیاز و هزینه هایتان ؛ اجناسی را خریداری نمایید که از شلوغ شدن فضا نیز ، پرهیز شود .


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]