اهمیت پرده در چیدمان منزل

سه شنبه 23 مرداد 1397
12:27
معین

اهمیت پرده در چیدمان منزل :

همه ی ما به خوبی می دانیم که تمامی جزییات است که کلیت فضا را به وجود می اورد و بر اساس آن ما می توانیم نظر بدهیم که چه چیدمانی مناسب و یا نامناسب می باشد .

چیدمان منزل در مقوله ی انتخاب پرده ، این مهم را برای ما به دنبال دارد که قبل از انتخاب هر پرده با هر جنس و ابعادی ؛ ابتدا هدف خودمان را از استفاده ی از پرده مشخص نماییم .

به بیان ساده تر ، عمده ترین کاربرد برای پرده را ایجاد حریم ها – جلوگیری از ورود و خروج سرما و گرما و نور – ایجاد دکور و ... می دانند . بنابراین ما قبل از این که از این عامل مهم در چیدمان منزل استفاده نماییم ؛ بایستی هدف از کاربرد پرده را معین کرده و متناسب با آن رنگ و پارجه ی آن ها را انتخاب نماییم .

نکاتی در رابطه با استفاده از پرده در چیدمان منزل :

اگر از پرده برای فضای نشیمن استفاده می کنید ، سعی کنید که رنگ آن را متناسب با فرش ها و یا مبلمان انتخاب کرده و برای پار چه ی آن از پارچه های حریر و توری و در ابعاد بلند استفاده نمایید .

چنان چه پرده را برای اتاق خواب ها استفاده می نمایید ، باید تناسب رنگی با وسیله ها برای آن ها ایجاد کنید که با ست کردن آن ها با بالشتک های تخت ، می توانید این ارتباط و هماهنگی را به درستی ایجاد کنید .

حتی الامکان برای انتخاب پرده آشپزخانه ؛ از انتخاب ابعاد بلند با جنس حریر و توری اجتناب کرده و برای بهتر و باز تر دیده شدن فضا ؛ سعی کنید که پرده دقیقا به ابعاد پنجره باشد .

تناسب انتخاب چوب پرده و یراق هایی که برای نصب آن ها استفاده می شود ، یکی دیگر از عواملی است که رعایت آن بسیار حساس می باشد . چرا که همان گونه که اشاره شد ، مجموعه ی جزییات است که در نهایت به زیباتر شدن محیط کلی و چیدمان منزل ، می انجامد .


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]