استفاده از گیاهان در چیدمان منزل

سه شنبه 23 مرداد 1397
12:27
معین

استفاده از گیاهان در چیدمان منزل :

هر جا و هز زمانی که نام جیدمان را می شنویم ممکن است ذهن ما متبادر به مبلمن و فرش و پرده و ... شود . اما در ایام گذشته استفاده از گیاهان به عنوان وسیله و ابزاری که علاوه بر خواص ، دارای تنوع در نوع و زیبایی طبیعی می باشد ؛ به عنوان المانی در چیدمان منزل انتخاب شده اند .

استفاده از این وسیله ی طبیعی ، هز چند که می تواند از نظر زیبایی و سالم سازی محیط ؛ به ما کمک نماید ، اما برای جلوگیری از اتلاف آن ها و از دست رفتن زیباییشان و نیز دوچندان کردن جلوه ی آن ها در منازل ، نکاتی حائز اهمیت است که در ادامه به آن ها می پزدازیم .

نکات استفاده از گیاهان در چیدمان منزل :

§ چنان چه از گیاهان در دکور خود استفاده می کنید ، باید نحوه ی نگهداری از آن ها را به خوبی بدانید که با فراهم کردن محیط مناسب از نظر آب هوایی و نور ، آن ها را انختاب کنید .

§ برای زیبا تر دیده شدن این گل ها ؛ می توان جهت نگهداری و چیدن آن ها در میان دکوراسیون ، از انواع استندهای پایه ای و نردبانی و .. استفاده نمود .

§ استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی در اتاق های خواب می تواند علاوه بر تاثیر در زیبا کردن چیدمان منزل ؛ باعث تهویه ی طبیعی و مطبوع محیط نیز شود .

§ برخی از گیاهان خواص دفع اشعه های مضر را دارند . که استفاده ی از آن ها در اتاق های کار و محیط آشپزخانه به دلیل وجود اشعه های مختلف ، توصیه می شود .

§ سعی کنید گیاهانی را انتخاب نمایید که در برابر شرایط مختلف مقاوم تر باشند و اگر از آن ها در محیط های آپارتمانی در چیدمان منزل استفاده می کنید انتخاب کاکتوس ها به دلیل حساس نبودن به شرایط نور ؛ بهترین گزینه خواهد بود .


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]