استفاده از قاب عکس در چیدمان منزل

سه شنبه 23 مرداد 1397
12:28
معین

استفاده از قاب عکس در چیدمان منزل :

حتما برای همه ی ما اتفاق افتاده است که یک دیوار معمولی ، به دلیل دیزاین و طرح هایی که بر روی آ« قرار گرفته است ، به یک باره توجه ما را به خود جلب کند . ذلیل این امر استفاده ی درست و لصولی از قاب عکس ها به عنوان ابزاری کوچک اما پر اهمیت در چیدمان منزل می باشد .

شما نیز می توانید با استفاده از کمی خلاقیت ؛ از قاب عکس ها به عنوان المانی در زیبا سازی محل زندگی تان استفاده کنید .

چنان چه خواهان یافتن ایده هایی برای استفاده از قاب عکس ها در چیدمان خانه هستید ؛ ما را همراهی کنید .

اصول استفاده از قاب عکس در چیدمان منزل :

· قاب های یک شکل و یکسان : برای ایجاد توازن و زیبایی در چیدمان این قاب ها می توان آن ها را در دو ردیف همسطح با فاصله ی افقی بیشتر و فاصله ی عمودی کمتر ؛ برای عریض تر نشان داند فضا می باشد .

· طیف رنگی قاب ها : برای ایجاد توازن و زیبایی می توان قاب هایی در یک طیف رنگی استفاده کرد و یا این که میان تصاویر موجود در آن ها تناسب رنگی و تصویری ایجاد نماییم .

· توازن در چیدمان : برای یک دیوار بزگ می توان از جند قاب یزرگ تر در یک طرف و دو یا سه قاب با اندازه های متوسط در طرف دیگر آن ها استفاده کرد .

· نحوه ی قرار گرفتن قاب ها : می توان قاب های هم اندازه را به صورت عمودی بر روی دیوار نسب کرد و لا به لای آن ها از چیدمان قطری آن ها بهره برد . اگر تمامی قاب ها به یک اندازه هستند ، می توان آن قابی را در مرکز چیدمان قرار داد که تصویر و یا قاب تیره تری دارد . با این روش ، یعنی چیدمان قطری و عمودی ، ما یک هرج و مرج سازمان یافته را ایجاد کرده ایم.


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]