مبلمان اداری کلاسیک

دوشنبه 15 مرداد 1397
12:15
معین

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری و منزل از سبک های مختلفی پیروی می کنند و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند یکی از انواع سبک های مدرن , سنتی یا کلاسیک را انتخاب کند . تلفیق نادرست و ناهماهنگ هر یک از این سبک ها محیط و فضایی نازیبا و نامناسب را خلق می کند که از نظر هر بیننده از ناهماهنگ و نا متناسب است , کسب آگاهی و اطلاعات کافی از نحوه چینش و دکوراسیون داخلی می تواند کمک شایانی به افراد برای خلق محیط هایی راحت و در عین حال زیبا و شیک می نماید .

انتخاب و چینش مبلمان اداری هم مانند مبلمان منزل اهمیت ویژه ای دارد , افراد غریبه ای که وارد محیط کار شما می شوند اولین چیزی که نظرشان را جلب می کند دکوراسیون و فضای محل کاری شماست پس سعی کنید همیشه محیط کاری خاص و شیکی داشته باشید .

هر فردی با توجه به روحیه و گرایش های روانی که دارد سلیقه ی خاص و منحصربه فردی هم دارد که در انتخاب دکوراسیون و مبلمان محل کار نیز تاثیر گذار است , شما می توانید هر نوع مبلمانی را در محل کار خود به کار گیرید به شرط آن که به یکسری نکات توجه کنید :

· اول از همه به هماهنگی مبلمان با محیط کار خود توجه فرمایید , مبلمان اگر با فضای شما هماهنگ نباشند ظاهر نامتناسب و نازیبایی به خود می گیرند .

· هماهنگی مبلمان با یکدیگر هم مهم است , مبلمان کوتاه و بلند با رنگ های متفاوت را در کنار هم قرار ندهید سعی کنید در این باره تناسب ایجاد کنید .

· برای هر قسمت مبلمان مناسبی به کار ببرید , مطمئنا مبلمان قسمت مدیریت با قسمت کارمندان و اتاق های جلسات و نشست ها متفاوت است .

با توجه به محیط و فضایی که در اختیار دارید نوع سبک هایی به کار می برید بسیار مهم است , گاهی می توان با تلفیقی از تمامی سبک ها فضایی زیبا طراحی کرد گاهی هم با استفاده تنها از یک سبک محیطی ساده و در عین حال شیک طراحی نمود .


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]