مبلمان اداری لاکچری

دوشنبه 15 مرداد 1397
12:18
معین

مبلمان اداری لاکچری

امروزه آنچه که اهمیت ویژه ای دارد ظاهر محل کار است , عمدتا شرکت ها و کمپانی های بزرگ و مهم دارای فضاها و محیط هایی لوکس هستند تا در نظر مشتریان جلوه کند چرا که یک محیط زیبا و در عین حال شکیل تاثیر بسیار زیادی در ذهن افراد خواهد داشت .

انتخاب مبلمان لاکچری

برای تهیه یک فضا و محیط لوکس و لاکچری لازم به صرف هزینه های بسیار زیادی نیست اگر به پارامترهایی توجه کرد و مطابق با آن ها پیش رفت .

اول از همه رنگ و نوع مبلمان است , مبلمان تاثیر بسیار زیادی در محیط کار دارند . استفاده از مبلمان با سبک های مختلف می تواند مانع از ایجاد فضایی بی روح و یکنواخت شود .

مبلمان با سبک های کلاسیک و مدرن در محیط های کار مورد استفاده قرار می گیرند و نوع آن ها بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد و می توانید یکی از انواع آن ها را به کار گیرید یا تلفیقی از هر دو سبک را .

استفاده از رنگ های گرم برای مبلمان مانع از ایجاد فضای سرد و بی روح خواهد شد , توجه داشته باشید تمامی رنگ های به کار رفته در دکوراسیون محل کار باید با هم هماهنگ باشند البته در دکوراسیون های مدرن و امروزی می توان از طیف مختلف رنگی در کنار هم استفاده کرد .

طراحی مبلمان نیز بسیار مهم است , استفاده از مبلمان لوکس یا ساده بستگی به سلیقه شما و نیز بودجه ی تان دارد . مبلمان لوکس و لاکچری قیمت های بالاتری هم دارند اما در مقابل به محیط کار شما جلوه ای خاص می بخشند .

از مبلمانی استفاده کنید که مناسب برای محیط و فضای کار شما باشد , گاهی استفاده از مبلمان لاکچری و لوکس در محل هایی که دکوراسیون و فضای کافی و مناسبی ندارند زیبا جلوه نمی کند .

راحتی مبلمان را فراموش نکنید , به هنگام خرید تنها به ظاهر مبلمان توجه نکنید . شما و همکارانتان ساعات زیادی را در محل کار خود می گذرانید پس لازم است مبلمان راحت و مطابق با فرم بدن شما باشند .


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]